GibsonLesPaul Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hei! Som dere kanskje skjønner skal jeg kjøpe meg ny pc. Jeg skal bare bruke pc'en til Bilder, musikk og Cs. Men ble usikker på om pc'n i det hele tatt kjører cs Takker for alle svar http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...drsinspn_1501_3
-Tommy Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Nå kommer det helt ann på hvilket Cs men er det 1.6 du mener så skal nok det gå greit, dog ikke med god grafikk.
GibsonLesPaul Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Nå kommer det helt ann på hvilket Cs men er det 1.6 du mener så skal nok det gå greit, dog ikke med god grafikk. 8567392[/snapback] Ja, mener 1.6.. Spiller ikke WoW, Css osv. Hva ellers tror du om pc'n?
saivert Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hvis du kun skal spille Counter-Strike 1.6 på denne bærbare (skjønte ikke det var snakk om det før jeg tok en titt på DELL siden) så går nok det der fint da dette spillet er noen år gammelt nå. Synes du burde spare litt til å legge på et par tusenlapper jeg nå da. Min gylne grense ligger på rundt 12000. Da kjøper du hverken det billigste eller det dyreste men noe midt i mellom, men skjønner at det kan være veldig dyrt om du har siktet deg inn på 5000 merket. Virket som om du skulle bruke maskinen til spilling, da pleier det som regel å koste litt mer. Et dedikert skjermkort fra ATI eller NVIDIA er å foretrekke.
GibsonLesPaul Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Hvis du kun skal spille Counter-Strike 1.6 på denne bærbare (skjønte ikke det var snakk om det før jeg tok en titt på DELL siden) så går nok det der fint da dette spillet er noen år gammelt nå. Synes du burde spare litt til å legge på et par tusenlapper jeg nå da. Min gylne grense ligger på rundt 12000. Da kjøper du hverken det billigste eller det dyreste men noe midt i mellom, men skjønner at det kan være veldig dyrt om du har siktet deg inn på 5000 merket. Virket som om du skulle bruke maskinen til spilling, da pleier det som regel å koste litt mer. Et dedikert skjermkort fra ATI eller NVIDIA er å foretrekke. 8567509[/snapback] Skulle opplyst om at det var bærbar ja, men tusen takk for svar
RulleRimfrost Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Ville nok anbefalt mer enn 512MB ram for å kjøre et hvilket som helst spill på den. Husk at skjermkortet dedikerer endel av systemminnet, i tillegg til at Vista krever sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå