Gå til innhold

Tror dere denne PC'en kjører CS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå kommer det helt ann på hvilket Cs men er det 1.6 du mener så skal nok det gå greit, dog ikke med god grafikk.

8567392[/snapback]

Ja, mener 1.6..

Spiller ikke WoW, Css osv.

Hva ellers tror du om pc'n? :)

Skrevet

Hvis du kun skal spille Counter-Strike 1.6 på denne bærbare (skjønte ikke det var snakk om det før jeg tok en titt på DELL siden) så går nok det der fint da dette spillet er noen år gammelt nå. Synes du burde spare litt til å legge på et par tusenlapper jeg nå da. Min gylne grense ligger på rundt 12000. Da kjøper du hverken det billigste eller det dyreste men noe midt i mellom, men skjønner at det kan være veldig dyrt om du har siktet deg inn på 5000 merket.

Virket som om du skulle bruke maskinen til spilling, da pleier det som regel å koste litt mer. Et dedikert skjermkort fra ATI eller NVIDIA er å foretrekke.

Skrevet
Hvis du kun skal spille Counter-Strike 1.6 på denne bærbare (skjønte ikke det var snakk om det før jeg tok en titt på DELL siden) så går nok det der fint da dette spillet er noen år gammelt nå. Synes du burde spare litt til å legge på et par tusenlapper jeg nå da. Min gylne grense ligger på rundt 12000. Da kjøper du hverken det billigste eller det dyreste men noe midt i mellom, men skjønner at det kan være veldig dyrt om du har siktet deg inn på 5000 merket.

Virket som om du skulle bruke maskinen til spilling, da pleier det som regel å koste litt mer. Et dedikert skjermkort fra ATI eller NVIDIA er å foretrekke.

8567509[/snapback]

Skulle opplyst om at det var bærbar ja, men tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...