Gå til innhold

"SKATE" Hands-on Preview hos TeamXbox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

håper dette blir mer realistisk enn Tony hawk-serien. jeg har hatt alle TH spillene siden 3'ern, det er kjempekule spill, men det er grenser hvor gøy det er å ta 3 saltoer med minst 1080 skru, for så å lande i en kilometer lang manual eller no :p

ofte at jeg har lagd en custom skater, satt alle stats på 1, så det bilr mest mulig realistisk. håper vi får se realisme som vanlig 180 kickflip i moderat høyde ned trapper, isteden for sinnsvake hopp ut 20 etasjers hoteller for så å lande rett på asfalten...

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Enig med Avion og Spazz her! Men jeg syntes serien begynte å tape seg rundt 3'ern da :)

 

Men likte utrolig godt den funksjonen i det siste TH spillet hvor du brukte de to analogspakene til å styre hvert ben (selv om triksene ble relativt enkle) Håper dette er noe som kan brukes i en eller annen form i et annet spill, gjerne med grabs og grinds (Ser for meg en casperslide ala Rodney Mullen) eller en gap hvor han står på høykant av brettet. Egentlig vil jeg bare ha en fysikkmotor som gjør det mulig å gjøre alt som er mulig i virkeligheten (spør jeg om mye nå? :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...