Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kort spørsmål om kobling av ledninger til ISO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sette inn spilleren på bilde 1 istedenfor spilleren på bilde 2.

Er det så enkelt at jeg bare klipper av ledningene der jeg har markert på bilde 2, setter på kabelsko og forsøker å finne tilsvarende farger å matche med der jeg har markert på bilde 1?

Er det noen som har peiling som med et raskt overblikk kan se om dette vil være uproblematisk? Vil fargene stemme overens?

Bilen er en Audi 80 1984-modell, og har ingen utvendig antenne. Hva/hvor er antennen?

bilde1.jpg

bilde2.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om den hvite kontakten er standard eller ei. Kanskje det er noen som leser dette som vet?

Om det finnes overganger hadde jo det vært lettvint. Har forsøkt å lete litt f.eks. på biltema.no, men har ikke funnet noe... Hvem kan eventuelt ha noe slikt?

Edit: Hvis ikke, er det noen som vet hva som er hva av ledningene på den hvite kontakten?

Endret av lysbryter
Skrevet
Prøvde et raskt google-søk, og fant denne.

Veit ikke om den passer, var ganske dyr også.

8563445[/snapback]

du kan bruke adapter som espennyh sier, eller så kan pin'ene i iso kontakten du har byttes om. tror man kan bruke et tynt flatt skrujern for å dytte de ut.

Skrevet

Nå er det gjort. Når jeg fikk klippet ledningene og tatt unna de unødvendige (blå og orange), ble alternativene fort færre.

Rød og gul tvinnet sammen til strøm, og svart til jording. Fant fort ut hvilke ledninger som var til hvilke høyttalere, selv om de ikke fulgte fargestandard i bilen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...