Anixion Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Når jeg spiller Command & Conquer 3 så krasjer spillet når jeg spiller off-line, har ikke skjedd før, men skjer når jeg kom til en viss mission. Jeg får denne feilmeldingen og skjermen blir rar.
Stian89 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Dette er feilpostet, da det ikke har noe med hw å gjøre. Er spillet piratkopiert?
Anixion Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Spillet er ikke piratkopiert nei, andre spill krasjer også. CS:S krasjer plutselig ut, men får ingen feil melding. C&C3 krasjer også når jeg spiller online, men denne feilmeldingen kommer ikke.
Lamp1 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Sliter med samme selv! Men har du prøvd å gå på: Min datamaskin>høyre klikke på åpne på cd'en> DirectX> så på exe filen?
Anixion Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Det hjalp ikke mye nei, kan det være at det er for lite minne? Har 1 gb minne, men skjermkortet er dedikert på 512 mb.
Pastafarian Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Kanskje du finner noe i Denne tråden. Er fryktelig mange problemer med dette spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå