Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter en liten dans og litt musikk kommer Homer frem til hazel.

Ny: Hvem fra Homers omgangskrets blir med når Homer joiner marinen og blir med ut tur i den u-båten? U-båten som seinere får hull og Homer tetter igjen hullet med Bart sin ørering-ting.

Endret av mamama
Gjest medlem-122769
Skrevet (endret)

stemmer det

Etter en liten dans og litt musikk kommer Homer frem til hazel.

Ny: Hvem fra Homers omgangskrets blir med når Homer joiner marinen og blir med ut tur i den u-båten? U-båten som seinere får hull og Homer tetter igjen hullet med Bart sin ørering-ting.

det er Moe, Barney og Apu Endret av medlem-122769
Skrevet

Kommer et spm her... :)

Spm; Bart kjøper i en episode en forlatt fabrikkhall på auksjon og ansetter Milhouse til å vokte sin nyervervelse over natten mens han selv er borte. Hva er det Milhouse forteller Bart da Bart kommer tilbake og lurer på hva det er som har skjedd?

Gjest medlem-122769
Skrevet (endret)

Bart: Milhouse, what happened?! You were supposed to be watching the factory!
Milhouse: I was watchin'. First it started to fall over, then it fell over.

Endret av medlem-122769
Skrevet

Stemmer. Jeg synes den episoden (ang spørsmålet, ikke episoden i seg selv) er genial. Er noe bunnløst naivt og barnlig over måten han står der, måten han sier det på, og ansiktsuttrykket hans, synes jeg. Sikkert sett den episoden tusen ganger (spissformulering) og jeg ler like mye hver gang Milhouse forteller hva som har skjedd. :D

Gjest medlem-122769
Skrevet
Stemmer. Jeg synes den episoden (ang spørsmålet, ikke episoden i seg selv) er genial. Er noe bunnløst naivt og barnlig over måten han står der, måten han sier det på, og ansiktsuttrykket hans, synes jeg. Sikkert sett den episoden tusen ganger (spissformulering) og jeg ler like mye hver gang Milhouse forteller hva som har skjedd. :D

Hehe, enig :D

Gjest medlem-122769
Skrevet

Noen som tar neste spm?

Skrevet (endret)

I do. Hvor er Marge når Maggie blir plassert i en barnehage hvor hun blir fratatt smokken sin og må krype i ventilasjonssystemet for å få den tilbake? Barnehagetanten er søsteren til mannen som Marge er med.

Endret av mamama
Gjest medlem-122769
Skrevet (endret)

Hun er med han franske mannen som Marge traff i bowlinghallen, hvis jeg ikke tar helt feil

Endret av medlem-122769
Gjest medlem-122769
Skrevet (endret)

Homer, Barney, Lenny, Carl, Sam og Larry er de seks stamkundene smile.gif

Endret av medlem-122769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...