Gå til innhold

Avslag når du kjøper PC? Fremgangsmåte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer litt på om det er mulig å få avslag hos nettbutikker, f.eks. netshop?

Er det noen som har erfaringer med dette? I så fall hadde jeg vært meget takknemlig visst dere kunne skrevet litt om en god fremgangsmåte for å få avslag på varene du skal kjøpe. :)

Mvh LockBreaker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke det er så lett.. etter hva jeg vet er det ganske stor konkurranse på elektronikk og PC-deler i Norge og butikkene opererer nok allrede med ganske små marginer..

Om du skulle få avslag måtte det nok være snakk om kjøp av ganske store kvanta

Skrevet

Tror du må nøye deg med de prisene som er oppgitt. Det generelle prisnivået tatt i betraktning er datamaskiner og datakomponenter det aller billigste du kan kjøpe her i landet og prisavslag kan du nok se langt etter. Vent heller til du skal ha nytt kjøleskap, vaskemaskin og fryser; på Expert og Elkjøp er det lettere å spare noen ekstra slanter.

Skrevet
Tror nok ikke det er så lett.. etter hva jeg vet er det ganske stor konkurranse på elektronikk og PC-deler i Norge og butikkene opererer nok allrede med ganske små marginer..

Om du skulle få avslag måtte det nok være snakk om kjøp av ganske store kvanta

8552397[/snapback]

Skal kjøpe en hel pc :) Det er en kamerat av meg som fikk ca 1000 kroner i avslag da han kjøpte pc. Det var hos netshop.

Kjøpet mitt dreier seg altså om en pc til ca 21 000 nok. Jeg tenkte det derfor var mulig å få litt avslag i pris ettersom jeg har satt budsjettet mitt til 20 000 nok.

Skrevet
Tror du må nøye deg med de prisene som er oppgitt.  Det generelle prisnivået tatt i betraktning er datamaskiner og datakomponenter det aller billigste du kan kjøpe her i landet og prisavslag kan du nok se langt etter.  Vent heller til du skal ha nytt kjøleskap, vaskemaskin og fryser; på Expert og Elkjøp er det lettere å spare noen ekstra slanter.

8553406[/snapback]

Kjøleskap har jeg ikke bruk for (enda da) og så har nå ikke "hellkjøp" og expert så stort utvalg heller da. :)

Skrevet

Hvis du kjøper en PC til 21.000,- og etter sammen alt selv. Tror jeg du vil få litt rabatt! Er bare å spørre det.

Når jeg kjøpe PC hos Komplett møtte jeg på en kjempe hyggelig fyr. Neste gang jeg skulle kjøpe noe litt dyrt skulle jeg få avslag.

Kommer også ann på hvor mye du har handla der før. :)

Skrevet
Hvis du kjøper en PC til 21.000,- og etter sammen alt selv. Tror jeg du vil få litt rabatt! Er bare å spørre det.

Når jeg kjøpe PC hos Komplett møtte jeg på en kjempe hyggelig fyr. Neste gang jeg skulle kjøpe noe litt dyrt skulle jeg få avslag.

Kommer også ann på hvor mye du har handla der før. :)

8565824[/snapback]

Skal handle der til høsten. Har ikke handla der før. Men kommer nok til å handle der etter jeg har kjøpt nå.

Når det har kommet nye CPU typer, GPU og kanskje har DDR3 kommet for fullt også, da skal jeg handle der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...