Teekey Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Greetings! Aurora Borealis, en semi-hardcore Skandinavisk guild på Daggerspine (PvP), søker nye medlemmer for å bosste videre progress. Vi er en gammel guild med over to års historie med semi-hardcore raiding bak oss og mye moro. Pre-TBC gjorde vi MC, BWL, AQ40 og noe i Naxx. I Burning Crusade har vi clearet Karazhan og Gruul's Lair. Men noen av våre veteraner har steppet ned og vi søker nye members til vår videre reise inn i 25-manns raid. Vi forventer nye members til å raide minst 3-4 kvelder i uka fra 19:00 til 23:00. Mer enn det er selvfølgelig verdsatt, men ikke et krav. Selv om vi ikke raider 7 kvelder i uka, er våre raids fokuserte og veldig progress orienterte. Dette betyr at våre members kommer forberedt med consumables som er nødvendige til enhvert tid, og har kunnskap om taktikker for å få mest mulig moro og progress ut av våre raids. Søkere forventes å være attuna med Karazhan. Attunement til Heroic-instancer og Nightbane-PreQ ferdig er ønsket i tillegg, men ikke et krav. Vi søker etter mer konkurranse for raidspots i de fleste classer. Vår første regel er at du er en voksen person og en dedikert spiller. For mer informasjon eller en uformell prat om hva vi kan tilby deg, kontakt gjerne meg eller gjør en /who Aurora Borealis på Daggerspine å spør etter en offiser eller Class Leader av en av våre medlemmer. Takk for oppmerksomheten. Vi ser fram til å få nye forsterkninger til Aurora Borealis! Vennlig hilsen, Grumpy Guild Master NB! Det er en registrering for forsiden vår, og en for forumet. Du trenger å registrere deg kun på forumet for å lage en søknad. http://www.abguild.net
galskab Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Alliance eller horde?j 8551900[/snapback] [A] i navnet på tråden symboliserer Alliance skulle jeg tro.
Gakks Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Alliance eller horde?j 8551900[/snapback] [A] i navnet på tråden symboliserer Alliance skulle jeg tro. 8551906[/snapback] Det medfører riktighet, det er alliansen.
Skavhaug Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Er veldig interesert, da jeg hater denna serveren min EDIT: Så att dere ikke trengte warriors Endret 6. mai 2007 av Skavhaug
.tomf Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Aurora Borealis er alliance. Ganske sen med den. Endret 6. mai 2007 av TomFu
Teekey Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Er veldig interesert, da jeg hater denna serveren min EDIT: Så att dere ikke trengte warriors 8552791[/snapback] Føler du at du har det lille ekstra å bidra med som Warrior, så må du veldig gjerne søke. Selv om det står stengt, så betyr ikke det at vi snur glimrende Warriors i døra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå