-Tord Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Hvilket eksisterende/kommende MMORPG har/ser ut til å få best quests? Gode quests er desidert en av de største faktorene for meg i et MMORPG, og er hovedgrunnen til at jeg likte et spill som RuneScape ganske godt, mens jeg hatet WoW. Med et godt quest mener jeg at du ikke får konkrete oppgaver til en hver tid, men ofte må tenke og lete etter ting selv, og følge ledetråder. Litt a la Myst, men ikke like fokusert på puzzles (skjønt det ikke gjør noe med noen i blant heller). En hver som har spilt RuneScape vet hva jeg sikter til. Så jeg skal ha et nytt MMORPG i løpet av året, og lurer på hva som ser lovende ut. Noen anbefalinger? Tord
Sollid Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Hmmmm. Runescape har jo de desidert beste Questene av de meste av MMO spill. Hatet WoW jeg også av samme grunner.
Betenkt Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Mange LOTRO quest er slik.. men man kan jukse og bruke map's og Quest-guides på nettet Endret 6. mai 2007 av Webmaster Esso
Ghaundan Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 LOTRO og Wow questene er, såfremt jeg har sett, ganske like. Men LOTRO har ikke sånne bastard drop quests, skal du ha ulve pels har faktisk alle ulvene pels! Men, skaff deg en buddy kode og prøv LOTRO? Skader jo ikke.
-Mr.T- Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) WoW kan hvert fall utelukkes med tanke på gode quests ... Endret 12. mai 2007 av Appleseed
DNA Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Vent på Warhammer Online da får du morsomme quests vil jeg tro Kommer i 2008 da så er litt tid og vente, men er verdt det da. En "open" Beta kommer jo i sommer da hvis du pre-order. Endret 6. mai 2007 av DNA
Sollid Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hittil er det vel bare RuneScape som har gode og dype Quester. Hatet WoW questene irriterende og drepe dyr i et.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå