Gå til innhold

Musikere på Holmlia eller like ved? FFS!


Erren

Anbefalte innlegg

Hei hå. Nå er jeg pinadø lei av å bare ha venner i utkant-Norge som jeg ikke kan gjøre annet enn å spille fotball, tv-spill eller gjøre lekser med.

 

Ikke at dette er lame, men skulle gjerne hatt musikervenner som ikke bodde pokker i vold, for jeg er lei av aldri å få gjort no ordentlig med musikken min. Nå har min superduperbror rota vekk mikrofonen vår og pedalen til trommesettet er litt corny(skal fikses, må bare få butikken til å reagere) så det står litt på stedet hvil.

 

Det jeg vil er å ha noen jeg kan spille sammen med, for når jeg spiller musikk blir jeg lykkelig. Musikksmaken er ikke så viktig, så lenge det ikke er elektronisk musikk, danseband, hip hop eller annet som ligner.

 

En moderator må gjerne stenge denne tråden om han/hun får veldig lyst, men det er jo mange andre kontaktannonsetråder nå, så jeg ser min sjanse til kanskje å slippe å leve et videre liv i musikalsk ensomhet.

 

Også greit å vite om det er flere ihugga Kirbyfans der ute. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lang tid tar det å reise fra Holmlia til sentrum da?

8548861[/snapback]

40 minutter med ekspressbussen, null problem. Neste år begynner jeg på vgs og får månedskort av skolen, så da blir det et enda mindre problem. :)

 

EDIT: Og Jarmo, du er en engel. :wee:

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar

Jeg bor på Nordstrand/Bekkelaget og har mange venner som er musikk intreserte. Spiller piano og gitar selv, og pleier å spille sammen med to kamerater (han ene på trommer og han andre på gitar) Det finnes i hvert fall mange "musikere" her jeg bor ;) ikke så veldig langt i fra holmlia heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...