dmon Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har en pc med: Asus P5B-Plus, Hovedkort Asus Radeon X1950XTX, Skjermkort Intel Dual Core, 2,4GHz Corsair 2GB Minne. Så har jeg lagt inn Windows Vista Home Premium. I vista blir jo alle driverene lagt inn selv, nyeste driverene. Jeg har siste versjon av alle drivere. Så la jeg inn cs, gledet meg veldig, hadde ikke spilt på lenge, men så får jeg ikke spilt med OpenGL, bare med Software. Er det noen som har peiling på hvorfor dette skjer? Håper på svar raskt! Mvh dmon
elf_man Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Last ned skjermkort-drivere fra produsentens hjemmeside. Drivere innebygd i vista har blandt annet ikke OpenGL støtte som du har merket
dmon Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Tror det er litt stor trafikk på Asus siden nå, går veldig treigt! :O
elf_man Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Tror det er litt stor trafikk på Asus siden nå, går veldig treigt! :O 8542172[/snapback] Nei nei, gå på www.ati.com og last ned de nyeste derifra
dmon Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 La inn den nyeste Catalyst eller hva det heter! ;D Funket med OpenGL nå. Takk for hjelpen! ;D Bare noen fin justeringer, så får jeg 100fps ;D
Matsemann Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Deaktiver Aero mens du spiller, så kjører det like bra som på XP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå