Juden Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Hvem er best av amerikanske og britiske band? Kom deres mening og begrunn svaret. Jeg hører mest på britiske band og syns at det har gjort det mye bedre enn flere amerikanske band. Britiske band som har gjort det bra: Queen, the Beatles osv.
Lord_Revan Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg hører mer på britiske band, men mye Amerikansk f.eks Allman Brothers er jo helt fantastisk bra! Skydog is the man!
Laughing Madcap Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg liker nesten bare britiske band: Pink Floyd Sex Pistols Clash The Beatles osv osv
Artico01 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 England er hvertfall det landet som har produsert flest store band av de. Sp tydeligvis er det britiske band som er best, i følge veldig mange
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Synes det er mange brae britiske (Anaal Nathrakh f.eks) og amerikanske (Nile, Cannibal Corpse). Amerikanere har jo den fordelen at de har 5 ganger så mange innbyggere enn storbritania og derfor har ca. 5 ganger flere musikalske* enn britene *om f.eks 20% av befolkningen er musikalske
TheMaister Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Generelt over klarer jeg sjeldent å like Amerikanske band. Finnes unntak, så klart. - Vokalen synes jeg er veldig lik i de aller fleste band innenfor rock/metal. Har ikke peiling på hvorfor, men liker den bare ikke :S ikke spør. - Virker mer mainstream. Amerikanske band har ofte en "enkel-å-like-lett-å-bli-lei-av-formel". Musikken er ofte enkelt bygd opp . Mainstream kan jo være bra det og, men, men.
figure_02 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Skjønner ikke helt vitsen med denne tråden...Ingen band er "best".
Azagrath Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Skjønner ikke helt vitsen med denne tråden...Ingen band er "best". 8538790[/snapback] Må si meg enig, ikke helt gjennomtenkt problemstilling egentlig. Blir egentlig bare en telletråd i bunn og grunn.
Kakofoni Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Allikevel, jeg mener at UK er klart best. Jeg nevner i fleng: Pink Floyd Thin Lizzy Rainbow Deep Purple Radiohead The Beatles The Clash Dire Straits King Crimson Van Der Graaf Generator osv... I hvert fall de jeg liker best. Det eneste USA har å vise frem fra mitt synspunkt er Tom Waits (men faren var jo skotsk-irsk... [moren var norsk!]), Bright Eyes og Bob Dylan. Røft sett, altså.
fbassbassbass Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Personlig synes jeg det meste av metall som kommer ut av USA høres helt likt ut nesten, av nyere band that is
Programvare Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Merkelig at ingen har nevnt Iron Maiden... Nå er de nevnt i hvertfall
Zeph Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Skjønner ikke helt vitsen med denne tråden...Ingen band er "best". 8538790[/snapback] Må si meg enig, ikke helt gjennomtenkt problemstilling egentlig. Blir egentlig bare en telletråd i bunn og grunn. 8538941[/snapback] Her må eg sei meg ganske enig. Kva land eit band kjem frå ser eg på som ganske irrelevant, det er klart at folk synest landet sine favorittband kjem frå er det beste. Det er eller ikkje så mykje å diskutere her, ergo blir dette ein telletråd og stenges.
Anbefalte innlegg