Skibbe10 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Har nå installert bf2 igjen etter vista formatering. Før formateringa fungerte bf2 utmerket. men nå har eg problemer med at eg ikkje har lyd ingame. hukser at eg hadde samme problemet forrige gang og. men da fekk eg fiksa det, men husker ikkje det eg gjorde. Eg har: oppdatert punkbuster køyrer bf2 i administrator alle drivere er nyeste(ikkje alle er for vista, men er fordi det ikkje finnst for hovedkortet.har fungert før med samme drivere) prøvd nyere drivere av realtek ac97 når eg kjem inn i spelet er det ingen bakgrunnslyd. går inn på options, sound; og der står det audiosettings_ endrer det til software - trykker apply men får feilmelding: Your hardware is incompatible... ... ... reset the audio settings to default (eller lignende) har søkt rundt om, men finner ikkje noke serleg om det.. noken som har peil eller hatt samme feil? takker for hjelp Hk: Asus A8R-Mvp Cpu: x2 3800+ s939 ram: 2Gb Skjermkort: x1950pro ultimate lydkort: integrert i hk Endret 7. mai 2007 av Skibbe10
El Matador Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Har du noen form for X-fi lydkort? Jeg må i allefall sette kortet i "game-mode", hvis ikke får jeg samme feil som deg.
Skibbe10 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 nei har onboard lydkort.. har redigert og lagt inn oppsette no.
El Matador Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 nei har onboard lydkort.. har redigert og lagt inn oppsette no. 8538571[/snapback] Vil tippe det er en innstilling i selve lydkort-driveren/programvaren, i og med at det er likt hos meg.
Skibbe10 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 (endret) jo kan hende det er noko slikt. men har no lagt inn nyaste drivar for win xp fra realtek. men hjalp ikkje noke. prøver med vista drivere, men der får eg opp: driverpakken støtter bare Vista/vista64. og nettopp vista eg køyrer.. det fekk eg etter at eg trykte feil på eit spørsmål fra windows om det var instalert korrekt eller ville prøve igjen men recommended settings. trykte på det siste, noko eg tydelegvis ikkje skulle gjort Screenshot av feilmelding Endret 4. mai 2007 av Skibbe10
Skibbe10 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 har ikkje spelt, mister all lyd etter intro videoane(siste er welcome to the battlefield) under pålogging og i meny'en har eg ingen bakgrunnslyd. men kva var det du meinte med det?
Skibbe10 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Sikker på at lyden din er på på options da? 8542856[/snapback] ehh ja.. hadde den vært av så hadde eg nok ikkje fått feilmeldingen.
Skibbe10 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 ingen som har eit forslag? verker etter å få spele igjen
Skibbe10 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 sorry for bump men sliter med å få det til, har prøvd det meste eg kan huske. finne ikkje noke relevant heller når eg bruker google.. så noken gode forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå