TheMaister Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Sjekk ut The Black Mages =) Blir vel ganske rett fram (Synth) Rock. Fett er det uansett.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 skal du trimme anlegget vil jeg anbefale Infinity Misery av Cannibal Corpse. Elsker tyngden.. Måtte kjøpe dyrere høytalere fordi de gamle taklet ikke gitarene (skurra) Men siden du eeegentlig ikke spurte om det så vil jeg si at Orion av metallica er en instrumental låt jeg liker veldig godt.
Lord_Revan Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Bron-Yr-Aur (IKKE Bron-Y/Yr-Aur Stomp) av Led Zeppelin er et must, sjekk den ut en gang!
Sokkhove Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Bron-Yr-Aur (IKKE Bron-Y/Yr-Aur Stomp) av Led Zeppelin er et must, sjekk den ut en gang! 8538592[/snapback] for ikke å glemme "black mountain side"
Oma- Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 vis du liker gitar og piano-soloer: Guns N' Roses my friend.. Sweet Child O Mine, November Rain, Estranged, Rocket queen !!
Daniel Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Rage har , What's Up og Marching Heroes, The Wooden Cross som kanskje faller i smak.Ellers kan JT Bruce være verdt å sjekke.
Anathema Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 vis du liker gitar og piano-soloer: Guns N' Roses my friend.. Sweet Child O Mine, November Rain, Estranged, Rocket queen !! 8541206[/snapback] De der er jo ikke instrumentale låter. (Så lenge definisjonen på en instrumental låt er at de ikke inneholder noen form for sang, kun instrumenter..)
-Zoso- Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Bron-Yr-Aur (IKKE Bron-Y/Yr-Aur Stomp) av Led Zeppelin er et must, sjekk den ut en gang! 8538592[/snapback] for ikke å glemme "black mountain side" 8539134[/snapback] HEEEELT RIKTIG du har spocks beard: Chataqua
sixx Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Sjekk ut The Black Mages =) Blir vel ganske rett fram (Synth) Rock. Fett er det uansett. 8536966[/snapback] haha...de er et final fantasy cover band! nobuo uematso spilelr vel der hvis jeg ikek husker helt feil:P? faktisk ganske kul musikk til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå