Gå til innhold

Gode instrumentale låter

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

skal du trimme anlegget vil jeg anbefale Infinity Misery av Cannibal Corpse. Elsker tyngden.. Måtte kjøpe dyrere høytalere fordi de gamle taklet ikke gitarene (skurra) :D

Men siden du eeegentlig ikke spurte om det så vil jeg si at Orion av metallica er en instrumental låt jeg liker veldig godt.

Skrevet
Bron-Yr-Aur (IKKE Bron-Y/Yr-Aur Stomp) av Led Zeppelin er et must, sjekk den ut en gang! ;)

8538592[/snapback]

for ikke å glemme "black mountain side" :thumbup:

Skrevet

vis du liker gitar og piano-soloer: Guns N' Roses my friend.. Sweet Child O Mine, November Rain, Estranged, Rocket queen !!

Skrevet
vis du liker gitar og piano-soloer: Guns N' Roses my friend.. Sweet Child O Mine, November Rain, Estranged, Rocket queen !!

8541206[/snapback]

De der er jo ikke instrumentale låter. (Så lenge definisjonen på en instrumental låt er at de ikke inneholder noen form for sang, kun instrumenter..)

Skrevet
Bron-Yr-Aur (IKKE Bron-Y/Yr-Aur Stomp) av Led Zeppelin er et must, sjekk den ut en gang! ;)

8538592[/snapback]

for ikke å glemme "black mountain side" :thumbup:

8539134[/snapback]

HEEEELT RIKTIG ;)

du har

spocks beard: Chataqua

Skrevet
Sjekk ut The Black Mages =) Blir vel ganske rett fram (Synth) Rock. Fett er det uansett.

8536966[/snapback]

haha...de er et final fantasy cover band! nobuo uematso spilelr vel der hvis jeg ikek husker helt feil:P?

faktisk ganske kul musikk til tider ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...