specnaz91 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Spillet er Counter Strike Source. Får denne meldingen etter 10 - 15 minutters spilling, mennesket stopper, ingen beveger seg, og etter 15 sekunder kommer denne meldingen og jeg blir disconnected fra serveren. Er så irriterende, når jeg har det gøy. Har sjekket at på fps greia, på 'choke' så hopper den fra 0 til 30 nesten hele tiden. Har det noe med saken å gjøre? Har 3MB internett linje fra Telenor.. Anyways, computer specs: 1 GB ram ati radeon x800 xt all-in-wonder amd athlon 2000+ Er vel de viktigste komponentene.. Håper noen kan komme med et par råd.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har aldri sett en feilmelding med "[username]" i. Men dette er nok et router- eller brannmur-problem. Har du prøvd å åpne portene i routeren? Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 [username], dette er altså usernamet mitt. Da blir det: Disconnected: |BEA|EvilLeader timed out. Hvilket porter skal jeg åpne? Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 TCP eller UDP eller kanskje begge, hadde vært veldig nyttig. Brannmuren er abv,. har bare windows intregrerte brannmuren "Windows firewall". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå