Gå til innhold

Noen som spiller Eve-online?


Anbefalte innlegg

Har akkurat begynt med Eve-online, og tenkte kanskje at det er noen her som også spiller?

 

Kanskje dette kunne bli en liten tråd hvor vi kan utveksle ideer, diskutere moduler, og kanskje til og med planlegge noe greier sammen :-)

 

Foreslår også at man linker til karakteren sin på inEve.net, slik at andre kan se hvem som er hvem her på forumet!

 

-Min karakter på inEve

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil dette spillet funke med 56.6 kb/s modem?

8556108[/snapback]

 

Jeg tror nok spillet vil fungere, men du vil antakelig oppleve forsinkelser her og der. Jeg har selv kun prøvd spillet over ADSL, og finner ikke noen offisiell informasjon om dette med det første.

 

eg spiller eve online og er ganske ny spilt ca 2 mnd.vist noen er intresert i eit heil norsk corp så kontakt meg online avatarim vi har og ein eigen kanal for venner å kjente :D

8555069[/snapback]

 

Høres interessant ut. Jeg er helt ny i spillet selv, men hører at å være medlem av et corp. er et must. Du heter "avatarim" ingame?

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234
Vil dette spillet funke med 56.6 kb/s modem?

8556108[/snapback]

Eve er laget for å kunne kjøre på 56kbit så vidt jeg vet.

 

system specs sier iallefall det:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Minimum System Requirements:

OS: Windows® System 2000 SP2 /XP

CPU: Intel Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz

RAM: 512 MB or more

HD space: 6.0 GB

Network: 56k modem or better Internet connection

Video: 32 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting such as NVIDIA® GeForce 2 class card or above

Drivers: DirectX® 9.0c (included) and latest video drivers

 

 

Jeg spiller EVE, og heter torswin ingame :) spilt NESTEN konstant siden juni ifjor.

 

redigert: min ineve sideting

http://ineve.net/skills/character.php?charID=MTA0ODY2NTY1

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
visst noken er interessert å bli med i eit norsk corporation, så er det berre å si ifra:D

8910540[/snapback]

 

Jeg spiller eve litt sånn på og av. Mye av fordi jeg er luta lei missions

Så fortell meg litt om corpen deres, driver dere med pvp?. 0.0

 

har 3 accounts med respektivt 11.6m skillpts (caldari, missile) 12,4m (Amarr) og en industri alt med 6m skill pts.

 

nada pvp erfaring, men etter å ha slitt meg ut på å redde verden fra guristas etc. i ett halvt år så har jeg lyst til å sprenge ting i lufta som _ikke_ er npcs :)

 

om du vil kan du sende en eve mail til Ishikura Nomada

 

hilsen Henning

Lenke til kommentar
visst noken er interessert å bli med i eit norsk corporation, så er det berre å si ifra:D

8910540[/snapback]

 

Jeg spiller eve litt sånn på og av. Mye av fordi jeg er luta lei missions

Så fortell meg litt om corpen deres, driver dere med pvp?. 0.0

 

har 3 accounts med respektivt 11.6m skillpts (caldari, missile) 12,4m (Amarr) og en industri alt med 6m skill pts.

 

nada pvp erfaring, men etter å ha slitt meg ut på å redde verden fra guristas etc. i ett halvt år så har jeg lyst til å sprenge ting i lufta som _ikke_ er npcs :)

 

om du vil kan du sende en eve mail til Ishikura Nomada

 

hilsen Henning

8910768[/snapback]

 

corpet heiter Norske Troll. vi holder til i Essence området. vi har office i bla Villore. Vi driver med mining, PvP og slikt. nå kjem jo lvl 5 missions, så der blir det nok endel også =) vi er i vekst vertfall =)

Lenke til kommentar

Sikkert fordi den er umulig... Husker ikke om jeg klarte den sist gang, men jeg klarte den iallefall ikke nå. (Tror jeg har 0 dager igjen på trialen, men tenkte å betale en måned uansett.)

 

Det har nettopp kommet en såkalt major patch, med omskrevet tutorial. Fikk lyst til å prøve den, bare for å prøve.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å spille og ble faktisk medlem av Norske Troll. Desverre skjedde det ting IRL som gjorde at jeg ikke fikk sjans til å bruke nok tid i Eve. Jeg var altfor sløv til å gi beskjed til Corpet (sorry :-(), men lurer på om jeg skal spille litt mer om det viser seg at tiden strekker til.

 

Får håpe jeg i såfall kan bli vurdert på nytt til Norske Troll om jeg skulle begynne å spille igjen. Hyggelige folk :-)

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Hallo dumpa innom denne tråden!

Spiller selv EVE og har spillt siden somemr 2005.

 

Ja spillet kan spilles på 56kb linje.

 

Har selv 3 karakterer på alt fra 10m til 30m SP

 

Gleder meg til å få testa de nye lvl 5 agentene :D

Selv er jeg med i et fint lite PvP corp som gjør det vi selv vil....

Vi bedriver tiden med å roa,e rundt og drepe det vi kommer over og tar ut complekser for å få inn litt ISK :)

 

Dersom noen der ute er på utkikk etter et corp hvor ting er ganske fritt så kontakt meg enten ingame på : Tklaebo

 

Eller her på forumet...... Tror du har best sjanse på å få svar med å sende meg en ingame mail da....

 

Selve corpet er UK-Basert med mest europeiske spillere, men også spillere fra USA. Noen men ikkje mange fra Norge....

 

Er i hovedsak PvP corp så minimums grene på skills og SP har vi, vi har også aldersgrense.....

Men tar gjerne imot spillere som vil drive dank og skyte ned andre bare for moro.....

Corpet pleide å være et pirat corp, men vi har flytta virksomheten fra low sec til 0.0, men operer også i low sec/Empire om nødvendig :D

 

Er kjempe moro å være pirat :D

 

 

tk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...