Proxor Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hei eg lurte på om det var noe ventetid man måtte vente mellom hver gang man har flytta spilleren sin fra server til ein anna server. fordi syns eg huska leste noe om 3mnd når eg flytta han sist men virker ikke so det står noe om det no når eg ser inpå paid character transfer.
Proxor Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 eller jekk litt lengre nå og ser det står ein dato eg kan flytte den igjen så da går det vel ikke
Lycantrophe Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Punktum, komma, store bokstaver og rettskrivning gjør det litt lettere å lese. Uansett, av det jeg forsto så tror jeg det er cooldown på PCT, men er ikke sikker.
Glasgrekar Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Fra Blizzard sine sider: Restrictions The transferring character must be level 10 or higher. The transferring character must not have undergone a paid character transfer within the last 3 months. Realms launched within the last 90 days are not eligible transfer destinations. Blizzard reserves the right to prohibit the transfer to any specific realm(s) at any time. Character transfers will be restricted to characters with specific gold limits: Level 10-30: 300 gold limit Level 31-50: 1000 gold limit Level 51+: 5000 gold limit Characters may not transfer to PvP realms where a character of the opposite faction already exists. If an account has 10 characters on a realm, the account cannot transfer more characters to that realm. The last name on both accounts must match in order to complete an account to account transfer. Regarding transfer requests from one account to another account, note that you may only request character transfers from one account where you are the subscriber to another account where you are the subscriber. Any attempt to transfer a character from an account where you are not the subscriber could be considered a violation of the World of Warcraft Terms of Use and could lead to Blizzard taking disciplinary action against your account, including, but not limited to warnings, temporary account suspension, or permanent account suspension, as determined by Blizzard. Altså. Har du overført en karakter fra en realm til en annen må det gå minimum 3.mnd før du kan overføre den til annen realm igjen. Hvis jeg forstod deg riktig og det var dette du var ute etter å få vite. KJ
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 PCT tok 3 timer for meg (fra betalingen var verifistert til jeg kunne spille på den nye serveren).
øl_i_tastaturet Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Punktum, komma, store bokstaver og rettskrivning gjør det litt lettere å lese. Uansett, av det jeg forsto så tror jeg det er cooldown på PCT, men er ikke sikker. 8524227[/snapback] EDIT: Jaja Off topic: Gratulerer med ny avatar. Endret 3. mai 2007 av bjorshol
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Punktum, komma, store bokstaver og rettskrivning gjør det litt lettere å lese. Uansett, av det jeg forsto så tror jeg det er cooldown på PCT, men er ikke sikker. 8524227[/snapback] EDIT: Jaja Off topic: Gratulerer med ny avatar. 8528795[/snapback] Takk, den er genial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå