Gå til innhold

Strømforsyning som feiler?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har en lite problem, som jeg bare vil bekrefte om det er PSUen eller ikke.

Når jeg slår på pcen, så slår den seg av etter 10 min, neste gang jeg slår den på varer den 5 min, åså 3 åså tilslutt så slår den seg ikke på. Det er ikke tempraturen på maskinen siden den er stabil på 40c, så bare lurer på om det er andre som kan bare hjelpe meg å bekrefte om det er PSUen eller Ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^Hehe nice. Jeg har storebroren til denne PSU'en, altså 550Watten. :D:p

 

Men uansett, når begynte PC'en din å slå seg av etter noen minutter. I dag or what? :hmm:

Det kan hende at du kan ha fått Virus/Spyware også. Så prøv å ta noen "Fulle" Virus/Spyware Scans og se om du finner noe.

Lenke til kommentar
Det er ikke tempraturen på maskinen siden den er stabil på 40c

En PC består av flere deler som kan overopphetes.

Får du sjekket alle temp dine?

8522977[/snapback]

 

Jada alt ligger på 40C stabilt, kan ikke være virus som gjør at jeg faktisk ikke får bootet pcen :p

Men den har vært slik en stund nå, har ikke fått feilsøkt med multimeter enda, men vet ikke om jeg gidder heller, tror jeg egentlig bare skaffer meg en ny PSU.

Lenke til kommentar
Jada alt ligger på 40C stabilt, kan ikke være virus som gjør at jeg faktisk ikke får bootet pcen :p

Men den har vært slik en stund nå, har ikke fått feilsøkt med multimeter enda, men vet ikke om jeg gidder heller, tror jeg egentlig bare skaffer meg en ny PSU.

8523043[/snapback]

 

Hehe. :D

Jepp er ganske sikker på at PSU'en har tatt sine siste pust, men det kan også være noe som går varmt som de andre sier her. :hmm:

Endret av -LoFFeN-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...