mgullak Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 hei! har office 2003 som ikke har rettstavning for norsk. noen som vet hvor man kan finne rettstavning for norsk og svensk for office 2003. har prøvd å finne det på internet og har funnet noe som heter MUI og Microsoft Office 2003 Language Interface Pack, men jeg har ikke funnet noen steder å laste ned disse add ons. ps; er ikke så keen på å punge ut for å få rette program for et program jeg allerede har betalt ganske mye for, så hvis noen vet om noen tredjeparts levrandører som leverer det gratis hadde det vært fint. men fortsatt keen på orginal ms versjon. mvh martin gullaksen
helto Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 (endret) kan jo hende at stavekontrollen er der, men at den ikke er satt på? hvis du trykker på F7 i word--> trykker på "alternativer" og der er det en boks du kan krysse av for "fortløpende stavekontroll" og "fortløpende gramatikkontroll". Sånn er det hvertfall hos meg... EDIT: trodde du manglet stavekontrollen helt jeg, men nå leste jeg over det du skrev en gang til og så at det bare var stavekontrollen for norsk du mangla. Så da ble svaret mitt litt feil... Endret 2. mai 2007 av helto
devzero Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 hei! har office 2003 som ikke har rettstavning for norsk. noen som vet hvor man kan finne rettstavning for norsk og svensk for office 2003. har prøvd å finne det på internet og har funnet noe som heter MUI og Microsoft Office 2003 Language Interface Pack, men jeg har ikke funnet noen steder å laste ned disse add ons. ps; er ikke så keen på å punge ut for å få rette program for et program jeg allerede har betalt ganske mye for, så hvis noen vet om noen tredjeparts levrandører som leverer det gratis hadde det vært fint. men fortsatt keen på orginal ms versjon. mvh martin gullaksen 8522463[/snapback] Dersom du har kjøpt office 2003 norsk så skal det følge med, dersom det ikke gjør det bør du kontakte MS. Dersom du har kjøpt office 2003 engelsk så er det "Proofing Tools 2003" du er ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå