Alhe Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hei Skal ha et spill eller to til min gamle Compaq Evo N610c, som jeg tenkte jeg skulle ha i båten i sommer. Vet ikke hvor gode spill pc'n orker å kjøre, men jeg håper da å kunne spille noen eldre klassikere. Har egentlig ikke peiling på hvilke spill dette kunne være, men alt av skytespill, bilspill, rpg, free roaming som i gta osv. pleier jo å falle i smak. Online blir mer en bonus. Trengs absolutt ikke, dårlig med internett ute uansett. Multiplayer ser jeg nytten av, men må i såfall kunne spilles splitscreen. Hardware: Mobility Radeon 7500 Intel P4 1.8 ghz 512 mb ram Kjører xp Tips til spill?
MathHouse Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Starcraft, mulig skjermkortet klarer å dra WCIII?, Diablo II, Baldurs Gate, Dukenukem 3D, eldre need for speed spill, age of empires 1, Heroes III
Nerf Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Age of Empires 2, og GTA 1 (og 2? Ikke helt sikker) ligger ute for nedlasting (lovlig) på utgiverens nettsider.
Alhe Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Takk for tips. Gta 2 har jeg allerede lastet ned. Digger "stemmen" i dette spillet; "Respect is everything. Respect is machine gun!" Forresten, lurer på hva folka tenkte når de lagde save funksjonen Titter litt på system req. De fleste spill jeg har sett på benytter seg av directX 8.1. Om jeg ikke husker feil så støtter mobility radeon 7500 kun directX 7? Kan noen bekrefte dette?
Litejk Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hva med å sjekke ut det nye Crysis? Det blir nok ganske bra, imens kan du kose deg med S.Tal.ker! Endret 2. mai 2007 av Litejk
MathHouse Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hva med å sjekke ut det nye Crysis? Det blir nok ganske bra, imens kan du kose deg med S.Tal.ker! 8523571[/snapback] Oh the ironi
Arne_F Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Jeg tror at du burde klare Battlefield 1942 på ganske lav grafikk.
Nerf Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Jeg tror at du burde klare Battlefield 1942 på ganske lav grafikk. 8524013[/snapback] Ikke for å ødelegge noen håp her, men mener at mitt gamle Ati 9200 SE slet ganske hardt med BF1942. Vet ikke nøyaktig hvordan ytelsen er på dette kortet, men regener med at den ikke er spesielt mye bedre.
-Mr.T- Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Haha! Presten der du saver i GTA2: -"Damnation, no donation, no salvation!"
Alhe Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Good news :!: Kjører Gta III og Vice City. Ikke no problem med skjermkortet! Tenker å skaffe meg Battlefield 2142 og Call of Duty. Kanskje Gothic/Morrowind om det går på min. requirements. Da order det seg. Ot: Skal kose meg med Crysis hos en kompis, imens jeg skraper sammen til ny bærbar selv
adi_microscan Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Good news :!: Kjører Gta III og Vice City. Ikke no problem med skjermkortet! Tenker å skaffe meg Battlefield 2142 og Call of Duty. Kanskje Gothic/Morrowind om det går på min. requirements. Da order det seg. Ot: Skal kose meg med Crysis hos en kompis, imens jeg skraper sammen til ny bærbar selv 8538729[/snapback] Hello jeg kjøpte meg netopp en midlertidelig pc, fordi jeg skal reise til sommeren så kan ikke kjøpe meg en stor bærbar før je kommer tilbake! Maskinen er en Dell Inspiron 4150 p4-m 1.8ghz 512mb ram 80gb disk radeon 7500 osv osv... trur dere at den og greier de samme spillene som han med compaq'en? takk for alle svar
-Mr.T- Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Det er jo nesten samme PCen, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke Navnet på PCen har jo ikke noe å si for ytelsen.
Alhe Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Svakheten til pc'n er skjermkortet, men den skal klare å dra spill som krever skjermkort med 32mb minne og directX støtte på min. requirements. Som f.eks. gta spillene jeg allerede har nevnt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå