Gå til innhold

Skal ha MIDI-kontroller til FL Studio og Reason


ehs5

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har i det siste merket at jeg gjerne skulle ha litt flere knobs og fadere, og derfor tenkte jeg at jeg skulle gå til innkjøp av noe lignende denne. Har noen erfaring med den, eller noen andre? Vil ikke betale mer enn 2500-3000. Motoriserte fadere ligger vel over den prisklassen?

Takk for all hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Behringer har en kjekk liten sak med motoriserte fadere til 2500 kr. Den støtter også Mackie HUI grensesnittet. LINK:

Her er en brukt en til 1500 kr.

 

Ellers har jo Presonus kommet med sin faderport, med en motorisert fader. Prisen her ligger på 1900 kr. LINK!

En liten videosnutt kan du se her.

 

EDIT: Har lest en del anmeldelser på Navation sin Remote SL serien i blant annet Studio og soundonsound, den har fått toppkarakterer over hele linja. Den skal funke spesielt bra i Reason.

Endret av Windkin
Lenke til kommentar
Hei, jeg har i det siste merket at jeg gjerne skulle ha litt flere knobs og fadere, og derfor tenkte jeg at jeg skulle gå til innkjøp av noe lignende denne. Har noen erfaring med den, eller noen andre? Vil ikke betale mer enn 2500-3000. Motoriserte fadere ligger vel over den prisklassen?

Takk for all hjelp. :)

8521281[/snapback]

 

kjøper du denne kommer du ikek til å angre. spess til reason. f.eks velger du subtractor er alt automappet og du kan bare skru og leke deg. uten å konfiguere. når det gjelder fl studio tror jeg du må konfiguere den først. om den automapper vst plugins kan jeg ikke svare på for det vet jeg faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har i det siste merket at jeg gjerne skulle ha litt flere knobs og fadere, og derfor tenkte jeg at jeg skulle gå til innkjøp av noe lignende denne. Har noen erfaring med den, eller noen andre? Vil ikke betale mer enn 2500-3000. Motoriserte fadere ligger vel over den prisklassen?

Takk for all hjelp. :)

8521281[/snapback]

 

kjøper du denne kommer du ikek til å angre. spess til reason. f.eks velger du subtractor er alt automappet og du kan bare skru og leke deg. uten å konfiguere. når det gjelder fl studio tror jeg du må konfiguere den først. om den automapper vst plugins kan jeg ikke svare på for det vet jeg faktisk ikke.

8534206[/snapback]

 

Det er jo en stund siden den kom ut så den har støtte for ganske mye, men foreløpig ikke FL sånn som jeg har skjønt det. Qoute fra Novations hjemmesider:

Currently supported applications are Reason 3, Cubase SE/SL/SX 3/4, Nuendo 3, Logic 7, Ableton Live 6, Pro Tools, VJamm, Tracktion 3, plus almost all virtual instruments!

 

Les mer om automap her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...