Mr. Bojangles Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hei Var inne å leverte min Tissot klokke i dag, da det kom kondens inni glasset (den skal være vanntett til 100m, for opplysnings skyld). Jeg har rotet bort garantikortet som jeg fikk da jeg kjøpte klokken, så jeg får ikke fabrikkgaranti. Reklamasjon, derimot, er ikke fra fabrikken. Den er vel lovfestet, og siden klokken min er under 5 år/2 år bør jeg vel ha en sak?
ugotabanana Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Tar ikke folk vare på kvittering så har dem kun seg selv takke. Dette burde være obligatorisk opplæring i alle hjem.
Mr. Bojangles Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Trenger ikke noen moralpreken om hva som er fornuftig og ikke ... Kviteringer tar jeg vanligvis vare på, men har drevet å pusset opp og da har jeg klart å miste den flotte permen min med alle mine flotte kviteringer. Uansett, butikken tok navnet mitt og da regner jeg med at de har kviteringen. Jeg pleier i hvert fall å være behjelpelig med slike ting; hvis en kunde kommer inn med et produkt og sier han har mistet kviteringen, tar jeg et kjapt søk på navnet og gir ham en ny (jobber i en EL-butikk selv). Det jeg lurer på er om jeg har reklamsjonsrett på klokken? Reklamasjon dekker jo iboende feil i kjøpsøyeblikket, noe dette helt klart er, da klokken ikke har vært åpnet og T-skruen var lukket. For meg virker det som en feil med pakningene. Jeg leverte klokken inn i dag og de skulle legge den til tørking og sjekke om kondensen hadde gjort noen videre skade i form av rust e.l. inni urverket. Så får vi se.
Mr. Bojangles Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 Urmakeren fikset det gratis, selv om jeg ikke hadde garantikortet. Meget bra service må jeg si.
Rayline TWB Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Ja, det var jo kjempebra. Et rungende JA til flere slike serviceinnstilte folk/butiker.
Mr. Bojangles Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 Ja, det var jo kjempebra. Et rungende JA til flere slike serviceinnstilte folk/butiker. 8529142[/snapback] Ja, selv om butikken ikke tjener noe på det - så tjener de alikevel på det i form av annerkjennelse og jungeltelegrafen. Kjøper heller min neste klokke et sted der servicen er god, enn et annet sted. Mange butikker overser slike småting, og tenker kun på å tjene penger akkurat der og da. I dette tilfellet var det forøvrig Bjørklund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå