Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Basic bondage, Hint og Tricks, takk:)


Anbefalte innlegg

Bondage, en form for mild bondage er det jeg har i tankene her. Noen som kan dele noen erfaringer eller måter å binde/surre fast på. Synes det ser så utrolig spennende ut med knutene å surringene, har utrolig lyst å prøve dette også, men vil vite litt først, slik at jeg ikke bare sitter der med en taustump som en annen idiot. Tenker ikke på noe hardcore bondage her, men mer, "kose" bondage, altså ikke tvinnet fast og opp ned etter et tau i taket, men mer hender evt føtter bundet fast i fine surringer/knuter.

 

Men alt av tips og hjelp er velkommen. Basic knuter, teknikker, osv. Som sakt, så er det ikke snakk om det de fleste kanskje forbinner bondage med, men som nemt over, litt mer, mild binding.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bondage, en form for mild bondage er det jeg har i tankene her. Noen som kan dele noen erfaringer eller måter å binde/surre fast på. Synes det ser så utrolig spennende ut med knutene å surringene, har utrolig lyst å prøve dette også, men vil vite litt først, slik at jeg ikke bare sitter der med en taustump som en annen idiot. Tenker ikke på noe hardcore bondage her, men mer, "kose" bondage, altså ikke tvinnet fast og opp ned etter et tau i taket, men mer hender evt føtter bundet fast i fine surringer/knuter.

 

Men alt av tips og hjelp er velkommen. Basic knuter, teknikker, osv. Som sakt, så er det ikke snakk om det de fleste kanskje forbinner bondage med, men som nemt over, litt mer, mild binding.

8520179[/snapback]

 

surr 2-3 ganger rundt håndleddet/ankelen og så binder du i sengestolpen eller uansett:PBestemorknute :love:

ikke så stramt (blodtilførsel) Trenger ikke være så komplisert vet du=) Så handler det jo littegrann om selvtillit når man binder noen da, stedenfor å bare bli sittende å tulle det bort :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...