Gå til innhold

Evig ban?

Zeppelin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen må slippe meg inn igjen på #hw.no på undernet. Jeg ble lovet at jeg skulle få komme inn der til jul, men forsatt står det #hw.no unable to join channel (address is banned).

Help! :(

Hilsen Zeppe|in.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

logg deg inn i x... slik at du får user.undernet.org som ident da vettu. og endre nick, slik at du blir anonym.. for slike ban-evasions er fy fy.. :D

p.s. jeg vinker til alle #hw.no-gutta som er innom her og kikker nå siden denne ble nettopp nevnt på kanalen..hehe..

Skrevet

hihi, dine elendige forsøk på å unngå BBC's dårlige ban den 19. desember ble nok logget zeppelin.. Den bannen ble satt inn en uke til.. Prøv igjen på nyåret.

Ha en ellers gitarspillende romjul..

Skrevet

Vi ser deg, Zeppe. Det nytter ikke å prøve å snike seg inn. Du er bannet i 100 timer til (fra i sted). Og hus at jo mer du prøver (og greier) å komme deg inn, jo lenger blir banen (din gitarspiller :p ).

Skrevet

:( Jeg har fått en tragisk gitarbok til jul som jeg kan *kose* meg med i mellomtiden. :(

Og en ting til, jeg har ikke prøvd å snike meg inn.

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Skrevet

:lol: Hahaha... Ganske morsomt...

Jaja.. Jeg kjeder meg.. Lurer på hva jeg skal finne på... Hmm..

Kanskje jeg skal.. ehh nei... Jo, jeg stikker inn på

#hw.no@undernet, jeg! :D

Hehehe :D

Skrevet

Bans of #hw.no 10:32

*!*@27.80-202-90.nextgentel.com set by K-Dog Dec 23rd 4:17pm

Zeppel|n!*@* set by Juleribbe Dec 19th 7:47pm

*!*bang@*.80-202-90.nextgentel.com set by Juleribbe Dec 19th 7:47pm

Tror dette har noe med han å gjøre jeg :D

Skrevet

Jeg fikk Den elektriske gitarboka 2 til jul. Da har jeg lov til å være deprimert. Hadde mer lyst på denne:

1300535.jpg

Nå har jeg i tillegg blir bannet fra #hw.no.

Har dere ingen medfølelse?

:(:cry::(:cry::cry::(:cry::cry::(:cry::(

010_9200_800.jpg $1,294.99

Skrevet

Ja, du kan jo drømme.. De har nok ikke sånt i Tønsberg. Men, jeg fant en annonse i et total guitar blad jeg hadde, tror jeg bestiller derfra. Kosta bare 22 pund, er ikke så gærent det. Må vente til helga etter skolestart før jeg får det da :(

Skrevet
Og hva har du sakt/gjort siden du er bannet :wink: For du må vel gjøre mye for å bli bannet der. Eller har det med humøret til de med myndighet til å banne deg mon tro :lol:

Nå antar du for mye! :D

Skrevet
Ja, du kan jo drømme.. De har nok ikke sånt i Tønsberg. Men, jeg fant en annonse i et total guitar blad jeg hadde, tror jeg bestiller derfra. Kosta bare 22 pund, er ikke så gærent det. Må vente til helga etter skolestart før jeg får det da :(

De har vel noe alla det på Vedevik, eller boksjappen rett over fra Free Rechord Shop i tønsberg skulle jeg tro. De har vanvittig mange på sistnevnte.. 8)

Skrevet
Og hva har du sakt/gjort siden du er bannet :wink: For du må vel gjøre mye for å bli bannet der. Eller har det med humøret til de med myndighet til å banne deg mon tro :lol:

Nå antar du for mye! :D

:lol::lol: Følte du det truffet mon tro, Så det vil si at eg har rett :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...