Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Port forwarding med clarkconnect?!


Anbefalte innlegg

Jeg installerte for en liten stund siden clarkconnect på routeren her, og bruker webmin for å mestre det (til en viss grad). Men jeg surfer rundt i menyene på webmin'en og ser ingen knappmodulwhatever for port forwarding.. Jeg mistenker at det sjules på "Ipchains Firewalling" eller "Linux Firewall", men på ipchains står det bare "Either the proc filesystem or IPchains is not supported by your kernel." og linux firewall modulen har jeg ikke installert.

 

Kan noen bekrefteavkrefte at den ligger på en av de to? Evt forklare nermere hvordan jeg kan aktivere port forwarding?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg installerte for en liten stund siden clarkconnect på routeren her, og bruker webmin for å mestre det (til en viss grad). Men jeg surfer rundt i menyene på webmin'en og ser ingen knappmodulwhatever for port forwarding.. Jeg mistenker at det sjules på "Ipchains Firewalling" eller "Linux Firewall", men på ipchains står det bare "Either the proc filesystem or IPchains is not supported by your kernel." og linux firewall modulen har jeg ikke installert.

 

Kan noen bekrefteavkrefte at den ligger på en av de to? Evt forklare nermere hvordan jeg kan aktivere port forwarding?

 

Du finner dette i clarkconnect sitt eget adminprogram, dette er adressen:

 

https://clarkconnect.lan:81/ funker det ikke så erstatt clarkconnect.lan med IP-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...