Kuldesjokk Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Hei. Lurte på om det fantes noen gode leveling guider fra level 1? Gjerne med quests...
øl_i_tastaturet Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Skaff deg Cartographer og bruk Allakhazam. Saml opp så mange quests du kan. Så finner du coords og lager notes på kartet ditt. Cartographer har en funksjon som lar deg bli veiledet også. En pil dukker opp på skjermen og viser deg veien. Genialt. link
John Keats Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Du kan jo ta en titt her http://www.wow-pro.com/node/692 Bruker den siden hver gang jeg levler, funker kjempebra
Amon Amarth Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Joana's Horde Leveling Guide Brian Kopp's Alliance Leveling Guide send meg PM, så kan jeg sende dem til deg dem koster penger orginalt...
.tomf Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 De piratkopierte guidene som florerer rundt på nettet er gamle versjoner. Joana's guide som man finner "gratis" suger jo hestestang. Da ville jeg heller brukt rundt 200kr og kjøpt guiden. Tenk på det, to kinoturer mindre eller mye cola mindre i måneden, og du sparer utrolig mye tid på å levle.
øl_i_tastaturet Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) De piratkopierte guidene som florerer rundt på nettet er gamle versjoner. Joana's guide som man finner "gratis" suger jo hestestang. Da ville jeg heller brukt rundt 200kr og kjøpt guiden. Tenk på det, to kinoturer mindre eller mye cola mindre i måneden, og du sparer utrolig mye tid på å levle. 8515899[/snapback] De piratkopierte blir like fort oppdatert som de nye kommer ut på markedet. Endret 1. mai 2007 av bjorshol
samebob Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Finnes en joanas guide som er jevli bra du kan finne den i en viss svensk pirat bukt:P
Amon Amarth Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 De piratkopierte guidene som florerer rundt på nettet er gamle versjoner. Joana's guide som man finner "gratis" suger jo hestestang. Da ville jeg heller brukt rundt 200kr og kjøpt guiden. Tenk på det, to kinoturer mindre eller mye cola mindre i måneden, og du sparer utrolig mye tid på å levle. 8515899[/snapback] så lenge den inneholder 1-70 så gir vel jeg faen i om den er "utdatert"... den fungerer bra, med videoer og det hele...
Kuldesjokk Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Sett på denne brian kopp guiden.... Bestemt meg for å bruke den opp til 30. Er den god fortsetter jeg hele veien med den.... Er den dårlig bytter jeg til jamie's leveling guide eller hva den heter
Faber Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 prøv nå heller å levle opp selv, så neste gang du skal teste en ny character så vet du hvilke quests og hvilken vei du skal ta. mye bedre å lære alt selv, enn å lese fra en guide, tar jo tid å lese fra den guiden også..
Kuldesjokk Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Har allerede en lvl 33, 42 og 44, så kan vel en del opp dit.... Men jeg er en ekspert på å somle
Beer_Bottle_Joe Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 gå på google, søk på "James leveling guide" om du er 21 horde eller 31 alliance (vet at det ble spurt om noe annet men slenger det inn alikevel) resten går faen meg av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå