Gå til innhold

Finnes det noen gode guider fra 1 og utover?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg Cartographer og bruk Allakhazam. Saml opp så mange quests du kan. Så finner du coords og lager notes på kartet ditt. Cartographer har en funksjon som lar deg bli veiledet også. En pil dukker opp på skjermen og viser deg veien. Genialt.

link

Skrevet

De piratkopierte guidene som florerer rundt på nettet er gamle versjoner. Joana's guide som man finner "gratis" suger jo hestestang.

Da ville jeg heller brukt rundt 200kr og kjøpt guiden. Tenk på det, to kinoturer mindre eller mye cola mindre i måneden, og du sparer utrolig mye tid på å levle.

Skrevet (endret)
De piratkopierte guidene som florerer rundt på nettet er gamle versjoner. Joana's guide som man finner "gratis" suger jo hestestang.

Da ville jeg heller brukt rundt 200kr og kjøpt guiden. Tenk på det, to kinoturer mindre eller mye cola mindre i måneden, og du sparer utrolig mye tid på å levle.

8515899[/snapback]

De piratkopierte blir like fort oppdatert som de nye kommer ut på markedet.

Endret av bjorshol
Skrevet

8515899[/snapback]

så lenge den inneholder 1-70 så gir vel jeg faen i om den er "utdatert"... den fungerer bra, med videoer og det hele...

Skrevet

Sett på denne brian kopp guiden.... Bestemt meg for å bruke den opp til 30. Er den god fortsetter jeg hele veien med den.... Er den dårlig bytter jeg til jamie's leveling guide eller hva den heter :p

Skrevet

prøv nå heller å levle opp selv, så neste gang du skal teste en ny character så vet du hvilke quests og hvilken vei du skal ta. mye bedre å lære alt selv, enn å lese fra en guide, tar jo tid å lese fra den guiden også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...