Gloms Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Har en video fil i mine dokumenter som jeg ikke får sletta. Jeg markerer den og trykker "delete" men ikkeno skjer. Har prøvd å høyreklikke på den for å slette, men jeg får ikke muligheten til å slette den. Jeg kan heller ikke spille av filmen (ja, den er av den litt grove sorten:P), ikke i noen av avspillingsprogrammene mine, men den ligger der som en fil og er utrolig irriterende. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får sletta denne fila? Mulig posten er feilposta, flytt hvis nødvendig.. Endret 1. mai 2007 av Gloms
JohndoeMAKT Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...458&hl=+preview Linjen skal skrives og kjøres i Start->Run
Gloms Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...458&hl=+preview Linjen skal skrives og kjøres i Start->Run 8510071[/snapback] Skjønte ikke så mye av akkurat det der.. Filen ligger i "mine dokumenter" inge undermapper, kan du si meg akkurat hva jeg skal skirve i Start > Run da? Endret 1. mai 2007 av Gloms
JohndoeMAKT Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Skjønte ikke så mye av akkurat det der.. Trykk Start->Kjør Lim inn : regsvr32 /u shmedia.dll Trykk ENTER.
Gloms Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 (endret) Skjønte ikke så mye av akkurat det der.. Trykk Start->Kjør Lim inn : regsvr32 /u shmedia.dll Trykk ENTER. 8510270[/snapback] Gjorde det, fikk at "DllUnregisterserver i shmedia.dll var vellykket" Men fila er fortsatt der, er det noe mer jeg må gjøre? begynner å mistenke fila for å være en trojaner eller lignende.. Filen ligger ikke i noen mappe, så kan ikke prøve å slette mappa, og jeg kan ikke flytte fila heller.. Endret 1. mai 2007 av Gloms
Gloms Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Skjønte ikke så mye av akkurat det der.. Trykk Start->Kjør Lim inn : regsvr32 /u shmedia.dll Trykk ENTER. 8510270[/snapback] Gjorde det, fikk at "DllUnregisterserver i shmedia.dll var vellykket" Men fila er fortsatt der, er det noe mer jeg må gjøre? begynner å mistenke fila for å være en trojaner eller lignende.. Filen ligger ikke i noen mappe, så kan ikke prøve å slette mappa, og jeg kan ikke flytte fila heller.. 8510315[/snapback] ??
JohndoeMAKT Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Gjorde det, fikk at "DllUnregisterserver i shmedia.dll var vellykket" Men fila er fortsatt der, er det noe mer jeg må gjøre? begynner å mistenke fila for å være en trojaner eller lignende.. Prøv en reboot av Windows og se om du kan starte fila som normalt, og om den enda ikke virker kan du prøve å slette den.
Gloms Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Gjorde det, fikk at "DllUnregisterserver i shmedia.dll var vellykket" Men fila er fortsatt der, er det noe mer jeg må gjøre? begynner å mistenke fila for å være en trojaner eller lignende.. Prøv en reboot av Windows og se om du kan starte fila som normalt, og om den enda ikke virker kan du prøve å slette den. 8514718[/snapback] Har reboota, men alt er akkurat som før, jeg prøvde å gjør den Start>Kjør greia igjen, men funka fortsatt ikke, noen tips?
JohndoeMAKT Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Høyreklikk på partisjonen, properties, tools, Error-checking med begge checkboksene aktivert kan muligens hjelpe.
Ståle Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 http://www.win-xp.no/index.php?name=Sectio...rticle&artid=42
Fiskeoppdretter Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Hvis den ligger i "mine dokumenter" kan du jo bare flytte filene som virker over til en annen mappe, og så slette "mine dokumenter" med den dårlige fila. Du kan jo prøve det... Jeg er ikke dataekspert, men det funka en gang jeg hadde samme problem
Gloms Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 http://www.win-xp.no/index.php?name=Sectio...rticle&artid=42 8529378[/snapback] Prøvde begge av de tinga de nevner på siden. Gjorde den Start>Kjør komamndoen og lasta ned den fila. Instalerte den, men kunne fortsatt ikke slette fila. Noen som har noe ide til hva det kan være?
Fiskeoppdretter Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har du prøvd å slette mappa den er i som jeg sa tidligere?
Gloms Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Har du prøvd å slette mappa den er i som jeg sa tidligere? 8532768[/snapback] Har prøvd det ja, men det funka ikke.. kunne ikke slette mappa pga. fila
hernil Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 det eneste jeg kommer på er å prøve å slette den i sikker modus evnt. ved hjelp av sikker modus med kommandolinje og prøve del "filbane" /F kan også prøve WhoLockMe og se hva som eventuelt blokker for sletting.
vegardf Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Har du prøvd å slette mappa den er i som jeg sa tidligere? 8532768[/snapback] Har prøvd det ja, men det funka ikke.. kunne ikke slette mappa pga. fila 8534719[/snapback] har du prøvd dette prog'et? http://sourceforge.net/project/showfiles.p...ackage_id=65323
hettelars Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Når du prøver Delete knappen, eller du prøver høyreklikk -> slett\delete: Hva skjer? Absolutt ingenting? Eller får du opp en feilmelding ? Har hadd samme problemet selv før, men da fikk jeg opp en feilmelding som sa et eller annet, som jeg såklart ikke husker for øyeblikket ;p
p@ge Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 prøv denne løsning: How do I delete an "undeletable" file? Open a Command Prompt window and leave it open. Close all open programs. Click Start, Run and enter TASKMGR.EXE Go to the Processes tab and End Process on Explorer.exe. Leave Task Manager open. Go back to the Command Prompt window and change to the directory the AVI (or other undeletable file) is located in. At the command prompt type DEL <filename> where <filename> is the file you wish to delete. Go back to Task Manager, click File, New Task and enter EXPLORER.EXE to restart the GUI shell. Close Task Manager ( fra denne side: http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_undeletable_file.htm ) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå