Jack_Daniels Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 hei prøver og starte san andreas, har funka fint nå i 2 mnder men plutselig fikk det lyst å si nei. jeg vil ikke starte. kommer forbi introen. men det bildet før menyen kommer det opp en slik "programmet har en feil og må lukkes" noen ideer?
Rulator Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 prøv å patch det, men da må du ha kjøpt spillet
Fritz0r Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 oppgrader drivere, dvs: skjermkort, lydkort og sjekk at DirectX er installert med siste versjon. kan være noe du har installert på maskinen siden sist du brukte programmet.
Rulator Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 yes drivere og patching hvis ikke reinstall:) ta vare på save fila hvis du finner en:=)
Jack_Daniels Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 hmm patching funka dårlig for jeg orker ikke maset med cder så jeg cracka det... drivere kan det faktisk være så skal oppdatere disse takker
Jack_Daniels Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 sorry for dobbelpost, men nei prøvde driver update, men funka dårlig, reinstall er det som må til eller?
nabbskall Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 sorry for dobbelpost, men nei prøvde driver update, men funka dårlig, reinstall er det som må til eller? 8509168[/snapback] Ser sånn ut..
Jack_Daniels Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 fikk til det å funke nå, måtte fjerne ace mega codec pack av en eller annen merkelig grunn så funket det men nå trenger jeg en ny gta3 img fil, for min er fucka pga mods!
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 (endret) fikk til det å funke nå, måtte fjerne ace mega codec pack av en eller annen merkelig grunn så funket det 8565014[/snapback] Hvor fjerner man dette da? Bare i Legg til/Fjern Programmer? Jeg har det i så tilfelle ikke installert. Men jeg har også plutselig fått oppstartsproblemer. Akkurat de samme som deg. Kommer forbi intro-en, så klikker det. Har reinstallert flere ganger. Har avinstallert og fjernet alle filene, men det hjelper heller ikke. Ingenting hjelper. Har prøvd båte med original-plata og med crack. Dette problemet dukket opp fra den ene dagen da jeg spilte det, til den neste. hadde ikke gjort noe merkverdig nytt i mellomtiden. Har ikke noe spyware eller virus. ...Jævlig irriterende. Endret 9. mai 2007 av Hr. Jenssen
Jack_Daniels Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 det som var feilen med meg var en codec pakke... men vet ikke hvilken sak som reagerer på din pc... men anyways noen som vet hvordan jeg kan få tak i gta3 img filen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå