Gå til innhold

Gta SA vil ikke starte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei prøver og starte san andreas, har funka fint nå i 2 mnder men plutselig fikk det lyst å si nei. jeg vil ikke starte. :p

kommer forbi introen. men det bildet før menyen kommer det opp en slik "programmet har en feil og må lukkes"

noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppgrader drivere, dvs:

skjermkort, lydkort og sjekk at DirectX er installert med siste versjon.

kan være noe du har installert på maskinen siden sist du brukte programmet.

Skrevet

fikk til det å funke nå, måtte fjerne ace mega codec pack av en eller annen merkelig grunn så funket det :p

men nå trenger jeg en ny gta3 img fil, for min er fucka pga mods!

Skrevet (endret)
fikk til det å funke nå, måtte fjerne ace mega codec pack av en eller annen merkelig grunn så funket det :p

8565014[/snapback]

Hvor fjerner man dette da? Bare i Legg til/Fjern Programmer?

Jeg har det i så tilfelle ikke installert. Men jeg har også plutselig fått oppstartsproblemer. Akkurat de samme som deg. Kommer forbi intro-en, så klikker det. Har reinstallert flere ganger. Har avinstallert og fjernet alle filene, men det hjelper heller ikke. Ingenting hjelper. Har prøvd båte med original-plata og med crack. Dette problemet dukket opp fra den ene dagen da jeg spilte det, til den neste. hadde ikke gjort noe merkverdig nytt i mellomtiden. Har ikke noe spyware eller virus.

...Jævlig irriterende. :hrm:

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet

det som var feilen med meg var en codec pakke... men vet ikke hvilken sak som reagerer på din pc...

men anyways noen som vet hvordan jeg kan få tak i gta3 img filen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...