aklla Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 jeg har fått meg sånn overgang fra dansematter til pc nå, men sliter med å finne hvilke spill som blir brukt på de standard DDR-maskinene som står i f.eks bowlingen og spillehallen... noen som vet hva den heter, evt hvor man får tak i det...
Phinex Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Heisann, Stepmania er jo en klassiker. Prøvd In The groove ? Dance dance revolution xx (husker ikke versjonene)
rakanishu Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Dancing Stage Euromix 1 og 2 er de eneste jeg kan huske å ha sett i Norge. Mulig noen har importert en "Dance Dance Revolution Extreme" maskin også.
aklla Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 tror det er Dancing Stage Euromix 2 det er... "Dance Dance Revolution Extreme" er vel kommet til norge også(jeg prøvde den første gangen den offisiellt var i europa, og testet den), men maskinene som er "vanlige" har vært her lenge før Extreme kom... får vel prøve å finne Dancing Stage Euromix 2 på nettet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå