Thor. Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jumpstart psu en du. guide Og det med rengjøring:Kjøp deg trykkluft på boks. Det finner du på Chlas Olson
Xcon94 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 ja jeg har merket d at viften endrer turtallet.. nei , viften går sånn som sden skal gå.
Xcon94 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 ok.. skal ta å kjøpe trykkluft en gang i denne uka.. skal teste den greie du sa med jumpstart psuen som du sa...
CrZy_T Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Stuvsuging kan fungere greit så lenge du ikke har noe metallrør i støvsugerslangen og støvsuger mot kabinettmetallet og ikke mot komponenter. Jeg er stor fan av å rengjøre med q-tips evnt piperensere...
Xcon94 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 ja jeg kan ikke gjøre d der med psuen.. vi har f ikke en gang en nål i huset en gang
Exiter Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Problemet ditt kan skyldes treghet i power-knappen på kabinettet, altså at den ikke bryter kretsen igjen etter at du har trykket den inn. PWRSW-kretsen, som knappen sitter på, trenger bare å lukkes i brøkdelen av et sekund for å slå på maskinen, og og lukker du kretsen lenge nok (3-4 sekund) vil den slå av maskinen. Jeg hadde det samme symptomet, og koblet til og fra alt på hovedkortet, prøvde å kjøre med bare CPU og minne på hovedkortet, tok ut hovedkortet og lette etter kortslutninger etc. Hadde jeg bare testet bryteren først.
Xcon94 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 jeg har ikke peiling på hva som hva galt. tak bare alle delene ut å satt d i igjen. mvh John
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå