MicroS Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 En jeg kjenner har sendt en del ting til meg.. der står opp med minimapen at jeg har fått mail, men når jeg sjekker postkassen så har jeg ikkje fått noe. Er det en bug eller?
Be__bad Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Det er god gammeldags LAGG bare hopp litt frem å tilbake og åpne opp mailboxen så kommer den Om det ikke funker, relog.
MicroS Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Har opna den flere ganger, og relog. et par 10tals ganger. Men fortsatt ingenting..
Be__bad Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Pussig... Send penger til deg selv å se om du mottar det.. noen cobber for å skjekke.
MicroS Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Får ikke pengene mine tilbake.. Nei jeg har ikke trail.. Ganske så irriterende!
Dewd Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Har vert borti akkurat det samme selv, sto at jeg hadde mail, men når jeg åpna mailboxen var der ingenting. Etter en ukes tid sente jeg ticket til GM's om problemet (dette var på en alt char, så jeg drøya det litt siden jeg ikke viste hva som hadde blitt sent og regnet med det ikke var noe viktig), men der var det igrunn ingen hjelp og få. Ble så irritert av det hele at jeg bare tok å slettet characteren, så slapp jeg å tenke noe mer på det. Har desverre ingen tips å komme med som kan hjelpe deg med dette problemet, men håper vertfall det ordner seg!
Paulex Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Prøv å send alt gullet du har til deg selv... Neida, men du burde kontakte en GM, og IKKE gi deg før han kan løse problemet ditt. Ellers kan du ha noen addons som fucker opp for deg? Ikke vet jeg, GM er nok eneste utvei her, også det smarteste ville jeg tro.
MicroS Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Pokker da! Jeg har ikke noen addons oppe og går så det kan ikke vere det. Hvordan kontakter jeg GM da?
Bredoc Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Har hatt det problemet noen ganger selv. Mailikonet lyser. Sjekker mail, noen gold sellers og noen items fra AH. Tar bort alt men fortsatt lyser ikonet for mail. Tar en relog, problem løst.
Loeve Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hadde det samme problemet i lang tid. Fikk det som følge av at jeg trykte på "open all", men ikke hadde inventory-plass. Fikk det ikke bort før jeg sluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå