FrekkMedJekk Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Halla! Jeg har en Ford Scorpio 91/92 mod, og lurte på om det er noen som har noen tips på styling til denne bilen. Jeg vil helst ha noe diskret styling...ikke no fast and the furious style :nei All tips og hjelp tas imot med åpne armer..
eab Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 RS kitet til 85-91 modellene RS kitet til facelift modellen (92-94)
FrekkMedJekk Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Det var ett snertent kit.. . Hvor erre man får kjøpt det der...? har ett lite spm til som gjelder motor. I scorpion står det nå en 2.0l DOCH motor..denne har da gått til he***** Erre noen som har noen tips på hvor jeg kan få tak i en ny motor...helst en motor som jeg kan trimme litt
scorpiors Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Halla! Jeg har en Ford Scorpio 91/92 mod, og lurte på om det er noen som har noen tips på styling til denne bilen. Jeg vil helst ha noe diskret styling...ikke no fast and the furious style :nei All tips og hjelp tas imot med åpne armer.. 8500852[/snapback] har rs kanal skjørt og rs spoiler til scorpio som du kan få kjøpe av meg kontakt meg på 92461048 Glenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå