Gå til innhold

LG KE850 Prada, forhåndsbestille?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg regner med det er mange andre som lurer på dette, men noen må jo spørre :)

 

Vet noen der ute i Norges land om det er noen steder man kan forhåndsbestille denne lekkerbisken i Norge? Vet de selger den på blandt annet expansys.no og pixmania.com, men dette er jo ikke "norske" butikker, og blir jo da som å handle fra utlandet med hensyn på garantier og kundeservice. :hmm:

 

Det svirrer jo rykter om at denne skulle frigis i Norge i mai, men virker ikke som om noen butikker har lagt ut noen informasjon om når den kommer for salg..

 

Håper noen der ute er mer informert enn det jeg er :D

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobiltelefonen skal jo egentlig bare komme til fire europeiske land, og Norge er selvfølgelig ikke på den listen.

 

På eBay kan du få mobiltelefonen til 780 dollar og den blir nok billigere etter hvert. Det er heller ingen norsk webside, men jeg tror ikke du kan sette særlig store krav ved denne mobiltelefonen. Den skal tross alt egentlig ikke komme til Norge :)

Lenke til kommentar

Ok, men har sett på diverse andre tråder om denne mobilen at den er ventet inn for salg i noen Norske forretninger, slik som Elkjøp o.l. Har riktignok ikke hørt dette fra kjeden selv, men at andre forumbrukere som har "innside" informasjon :) Hadde virkelig gjort seg å gå sommeren i møte med en slik liten godsakk i lommen :cool: Men men, får håpe den kommer, hadde vært fint å slippe engelske nettsider bare for å få seg en liten Prada :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ringte LG, og mannen i andre enden sa at ja, Pradaen kommer til Norge rundt mai. Han kunne ikke si noe helt sikkert, men før sommeren skal den være her om ikke noe veldig uventet skjer.

 

Prisen kunne han ikke si så mye om, annet enn at den kom til å lande på et sted rundt 6000,-

Lenke til kommentar

Ikke at jeg har noe imot vanlige elektronikkbutikker, men hvis KE850 havner i vanlige norske butikker, vil den ikke miste litt av ryktet? Den skulle jo være så ekslusiv og bare selges i Prada-butikker? Og var den ikke denne mobiltelefonen det fulgte med en 11 siders manual til butikkene om krav til hvordan de skulle være for å få lov til å selge mobiltelefonen? :)

Lenke til kommentar

Det eksklusive ble forlatt når LG fant ut at etterspørselen etter Prada var større enn etter Shine.

Dette er nå mobilen som selger mest i UK.

Presentasjonen av den forblir imidlertid eksklusiv.

Det du skriver om at det kun var 4 land som skulle selge den er positivt feil, det var meningen at den skulle selges i 4 land FØRST.

Nå har den imidlertid blitt såpass forsinket at jeg tipper det også er droppet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
På nettet har ingen av dem den. Har du fått bekreftet at de har den, eller at de kanskje skal få den? :)

8698734[/snapback]

 

Ikke sikkert den vil selges på dere nettet istarten. De får den i butikkene i løpet av noen dager

Lenke til kommentar

Prada har senket kravene sterkt. Først skulle den bare selges i Prada-butikker. Så kunne den selges i alle butikker som oppfyller dems 11 sider lange liste med krav. Og nå ser det ut til at helt vanlige butikker som El-Kjøp og Expert for lov å selge den.

 

Hvorfor skulle ikke Yatack hatt lov til å selge mobiltelefonen? Hvis de kjøper dem i for eksempel England og selger dem her, så er vel ikke det forbudt? :)

Lenke til kommentar
Prada har senket kravene sterkt. Først skulle den bare selges i Prada-butikker. Så kunne den selges i alle butikker som oppfyller dems 11 sider lange liste med krav. Og nå ser det ut til at helt vanlige butikker som El-Kjøp og Expert for lov å selge den.

 

Hvorfor skulle ikke Yatack hatt lov til å selge mobiltelefonen? Hvis de kjøper dem i for eksempel England og selger dem her, så er vel ikke det forbudt? :)

8790680[/snapback]

Vel, det er som det er blitt fortalt ørten ganger her kun 3 kjeder som får den i Norge. Jeg vet at avtalen med min kjede har vært ganske "klar" siden mars/april. De 11 sidene var det vel snakk om for ikke lenge siden hvis jeg ikke tar feil!? Altså når avtalen allerede var ganske ferdigforhandlet.

11. april skrev mobilen.no om de kravene... spørs hvor "riktige" de opplysningene var da.

Lenke til kommentar

Sparer faktisk over 4.000 kroner på å kjøpe den på eBay fremfor Yatack :yes:

Kostet meg litt over 2.500 inkludert forsendelse (mulig jeg må betale 600 til 700 i avgifter, håper jeg slipper :p ), mens den koster 6.490 + forsendelse hos Yatack. Så ja, jeg sparer noen kroner på å kjøpe den på eBay :p

 

Tips til de som vil kjøpe på eBay:

- EBay.co.uk er ofte billigere enn eBay.com.

- Når du har søkt på mobiltelefonen (bare søk på KE850), huk av for "More Buying Options - Add Store Inventory". Da får du frem flere, og ofte billiger mobiltelefoner.

- Spør selgerene om de sender til Norge og om de kan sende som gave (da kan det hende du slipper å betale avgifter). Selv om det står "Will ship to UK only" eller liknende, så er det mange som alikevel sender til Norge (med mindre selgeren har skrevet i selve auksjon at han/hun kun sender til UK eller liknende).

- Husk å sjekke feedback-en til selgerene. Ikke alle har rent mel i posen ... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...