Gå til innhold

Får ikke innstallert Vista Ultimate


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat samme problem på min nye oppgraderte stasjonær......

 

EDIT1:

Kom meg videre, ved å plugge ut en DVD spiller og usb kortleser. Så da blir det å finne ut hvilken av de som kødder :)

 

EDIT2:

 

Det viste seg å være kortleseren som jeg har intern (vantec 3,5") Installert vista med den før, men da med et A8N Premiumkort fra asus. Men med M2N32 Deluxe jeg har nå kødda den opp installasjonen. Uansett en liten bagatell når en bare finner den.

Endret av sesteen
Lenke til kommentar
Alt går helt fint til jeg jeg kommer til "completing innstallation". Da stopper den helt opp, og går ikke lenger, har prøvd å vente i flere timer, men står helt stille. Hvordan fikse det?

 

:dontgetit:

8497264[/snapback]

Hadde nøyaktig samme problem med Vista Business x64 på et Abit F-I90HD hk med RX1250 chipset. Løste det ved å inkludere alle oppdateringer til Vista på boot-dvd'en vha. denne oppskriften.

 

NB! Inkluderte både de offisielle og uoffisielle patchene til Vista! Aner ikke hvilke(n) som løste det, men flere av de uoffisielle er uansett et must for at Vista skal være brukbart.

 

Ikke spesielt enkelt, men utrolig befriende etter flere døgn med frustrasjon! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...