Gå til innhold

LOTRO - Hvilken class bør jeg velge ?


Anbefalte innlegg

for meg står det helt klrat mellom bulgular og champion slik det ser ut nå.

 

men åsen fungerer burgular i instancer osv?

8505496[/snapback]

Jeg tror nok at burglar-klassen vil være et kjærkomment tilskudd til enhver fellowship med tanke på debuffene tilgjengelig. Nå har jeg til gode å spille sammen med en burglar siden det første området til alvene deles med dvergene. Har ikke møtt på menn og hobbitter enda, og dermed ingen burglars... Jeg vet i alle fall med meg selv at skulle jeg startet en hobbit char, ville det vært en burglar. Tror den kan være veldig morsom å spille.

8511053[/snapback]

 

Det blir nokk Burglar på meg :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med Minstrel klassen? Er de etterlengtet i grupper og ok solo? Hvordan er intrykket deres av dem?

8642224[/snapback]

 

ministrel er etterlengtet i grupper, man må nesten ha en ministrel i en god gruppe, samme gjelder guardian, bare att ministrel er mye mindre spillt da.

 

jeg spiller burglar nå, siden det er den desidert minst spillte klassen i spillet, for og være ærlig er de ganske dårlige i alt uten om å dele damage, dette sier jeg utifra mitt lvl 12 intrykk, jeg er helt sikker på att ting vil bli mye bedre etterhvert, og de vil solo på ett helt greit nivå.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
for meg står det helt klrat mellom bulgular og champion slik det ser ut nå.

 

men åsen fungerer burgular i instancer osv?

Jeg tror nok at burglar-klassen vil være et kjærkomment tilskudd til enhver fellowship med tanke på debuffene tilgjengelig. Nå har jeg til gode å spille sammen med en burglar siden det første området til alvene deles med dvergene. Har ikke møtt på menn og hobbitter enda, og dermed ingen burglars... Jeg vet i alle fall med meg selv at skulle jeg startet en hobbit char, ville det vært en burglar. Tror den kan være veldig morsom å spille.

Jeg er helt enig med Baltie, jeg valgte Hobbit char, med burglar. De er helt riktig morsomme og spille, også tåler de mer enn bulgar i menneskechar. De dør fort, noe som er veldig irriterende. En bulgar kan gjøre seg usynlig, så vidt jeg vet så lenge du vil, det er drit fett! De rundt deg lurer på hvor i svarte det ble av deg så balstabber du en fiende 30 meter foran deg. Hobbitene er drit kule. Det virker som om det har raskere moves enn det burglar har i mennecha. og. Jeg kom til lvl 6 med et menneske på burglar og holdt på å få nervesammenbrudd, for ikke å snakka om tastaturet mitt ;]

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig med Baltie, jeg valgte Hobbit char, med burglar. De er helt riktig morsomme og spille, også tåler de mer enn bulgar i menneskechar. De dør fort, noe som er veldig irriterende.......klipp....... Hobbitene er drit kule. Det virker som om det har raskere moves enn det burglar har i mennecha. og. Jeg kom til lvl 6 med et menneske på burglar og holdt på å få nervesammenbrudd, for ikke å snakka om tastaturet mitt ;]

Du er klar over at det ikke er noen forskjell mellom Menneske burglar og hobbit burglar? eneste forskjellen er utseende.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig med Baltie, jeg valgte Hobbit char, med burglar. De er helt riktig morsomme og spille, også tåler de mer enn bulgar i menneskechar. De dør fort, noe som er veldig irriterende.......klipp....... Hobbitene er drit kule. Det virker som om det har raskere moves enn det burglar har i mennecha. og. Jeg kom til lvl 6 med et menneske på burglar og holdt på å få nervesammenbrudd, for ikke å snakka om tastaturet mitt ;]

Du er klar over at det ikke er noen forskjell mellom Menneske burglar og hobbit burglar? eneste forskjellen er utseende.

Er jo forskjellige Race skills også da..

Lenke til kommentar
Er jo forskjellige Race skills også da..

de har så lite å si, har uansett ikke noe med det han klagde over å gjøre uansett. er +15 vitality til hobbit, men det er ingenting. Menneske har +moral regain så det går ganske opp i opp. Det er ingen merkbar forskjell på rasene.

 

Hobbit:

Hobbit Courage - Improved Fear Resistance (+1.0%).

Hobbit Toughness - Improved Vitality (+15).

Rapid Recovery - Improved out of combat Morale Regeneration (+1.0).

Resist Corruption - Improved Shadow Mitigation (+1.0%).

Small Size - Reduced Might (-8).

 

Menneske:

Diminishing of Mankind - Decreased Will (-8).

Easily Inspired - Increased Morale Restoration.

Gift of Men - Improved Fate (+15).

Strong Men - Improved Might (+15).

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Er jo forskjellige Race skills også da..

de har så lite å si, har uansett ikke noe med det han klagde over å gjøre uansett. er +15 vitality til hobbit, men det er ingenting. Menneske har +moral regain så det går ganske opp i opp. Det er ingen merkbar forskjell på rasene.

 

Hobbit:

Hobbit Courage - Improved Fear Resistance (+1.0%).

Hobbit Toughness - Improved Vitality (+15).

Rapid Recovery - Improved out of combat Morale Regeneration (+1.0).

Resist Corruption - Improved Shadow Mitigation (+1.0%).

Small Size - Reduced Might (-8).

 

Menneske:

Diminishing of Mankind - Decreased Will (-8).

Easily Inspired - Increased Morale Restoration.

Gift of Men - Improved Fate (+15).

Strong Men - Improved Might (+15).

 

Joda er enig i det.

eneste forskjellen er utseende.

Ville bare presisere at dette ikke var helt riktig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...