Betenkt Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg har kommet ut av startfasen og fikk da Map Home. Brukte det og komk tilbake til startstedet utenh tilgang til HELE verden men mer en startfasen. Etter en time (funksjonen av kartet varer i en time) brukte jeg kartet igjen i håp om å komme tilbake der jeg var, men det som skjedde ble at jeg ble flyttet tilbake til "hjemmestedet" mitt og fikk igjen en time. Hva er dette godt for? Og når timen er gått ut har jeg tilgang til hele verden igjen da? Vil ned til stallen å kjøpe hest nemlig.. BTW hv a(ca) koster en hest..?
Nitrius Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Vet ikke hvor mye en hest koster, mener å ha hørt det er en viss lvl restriksjon på det. Hvis du har spilt WoW så virker Map home akkurat som heartstone, den teleportere deg tilbake til stedet hvor du har vært å trykket på en sånn binde location lignende sak, som man som regel finner mitt i byen man er i(muligens litt dårlig forklart dette her). For hver gang du bruker denne så har den en cooldown på 60min før du kan bruke den igjen.
Betenkt Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Tenkte ikke på å lese om Maåp Home før jegbrukte det og da ble jeg transported til der hvir jeg starta spillet første gang. Lese manualen, etter quest i lvl 35 kan man kjøpe hest. Inntil da kan man leie. Snakk med stall-mannen og du setter opp en rute for hvor du skal og leier hest. Leverer tilbake hesten til stall-mannen i byen du skal til...
Rivfader Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Lvl 35 kan du ta en quest som gir deg riding skill ja. Hest koster 4.5 gold
Rottenspacehead Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Er 4.5 gold mye i lotro ? hva får man penger av i lotro ?
grrcarl Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 4.5 gold er vel ganske mye Selvom 1 silver = 100 copper, så er 1 gold = 1000 silver...
Rottenspacehead Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 okai.. så 4.5 gold er som 45 gold i wow da.
Bytex Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Penger dropper av nesten alle monstre du dreper. Skjønner ikke hva små krabber flyr rundt med småpenger i lomma for, menmen..får også penger i reward for quests + selge driten man plukker opp fra dyrene. Map Home sender deg tilbake til Inn du har satt som Home, akkurat som Hearthstone i WoW. Du må gå til en inn i en by, og si at du vil ha denne som Home. Hvis du aldri gjør det, hopper du alltid tilbake til første start area. Endret 30. april 2007 av Bitex
Rivfader Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 4.5 gold er MASSE penger, spesielt med tanke på repair costs i dette spillet (som de fleste er enige om er stein hakkandes gærnt).
baltie Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Penger dropper av nesten alle monstre du dreper. Skjønner ikke hva små krabber flyr rundt med småpenger i lomma for, menmen..får også penger i reward for quests + selge driten man plukker opp fra dyrene. 8503379[/snapback] Eh? Jeg kan ikke komme på en eneste gang at jeg har fått penger fra dyrene jeg dreper. Gobliner og onde dverger, de har penger en gang i blant, men aldri dyrene. Du får derimot diverse trofeer (som ulvelabber hvis du har drept en ulv) som du kan selge og upreparert skinn som du kan foredle selv eller selge. Map Home sender deg tilbake til Inn du har satt som Home, akkurat som Hearthstone i WoW. Du må gå til en inn i en by, og si at du vil ha denne som Home. Hvis du aldri gjør det, hopper du alltid tilbake til første start area. 8503379[/snapback] Tilbake til Inn? Du mener vel tilbake til mappoint marker? Si meg, spiller vi det samme LotRO?
baltie Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 4.5 gold er MASSE penger, spesielt med tanke på repair costs i dette spillet (som de fleste er enige om er stein hakkandes gærnt). 8503972[/snapback] Reparasjonskostnadene er skyhøye.. :| Håper det blir justert litt i en patch. Ekstremt lite lønnsomt å dø. Man mister kanskje ikke experience, men man tar masse skade på utstyret. Har man dyrt utstyr, må pengepungen også blø. Hardt.
baltie Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Er denne hesten dere snakker om mount? :O 8504214[/snapback] Hest eller ponny hvis du er hobbit eller dverg.
NikkoDee Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Tøft Sist gang jeg leste om spillet skulle ikke mount komme med en gang.
Rivfader Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 4.5 gold er MASSE penger, spesielt med tanke på repair costs i dette spillet (som de fleste er enige om er stein hakkandes gærnt). 8503972[/snapback] Reparasjonskostnadene er skyhøye.. :| Håper det blir justert litt i en patch. Ekstremt lite lønnsomt å dø. Man mister kanskje ikke experience, men man tar masse skade på utstyret. Har man dyrt utstyr, må pengepungen også blø. Hardt. 8504153[/snapback] Ja det er ganske hårreisende. Det er også artig å se ting som f.eks en øredobb verdt 88 copper som det koster 8-9 sølv å reparere hehe. Et tips til nybegynnere: ALDRI klikk på repair all. Reparer bare det dere er nødt til. Man skifter ut utstyr fort uansett med quest rewards, drops og ting fra auctions.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå