Gå til innhold

Hva vil dere se på Messeområdet?


L..

Anbefalte innlegg

Jeg spør ikke for oss i The eXperience crew men jeg som privat person.

 

Hvem eller hva vil dere se på Messeområdet?

 

Sefølgelig vil dere vel se diverse spill produsenter eks Funcom kanskje? De kommer snart med Online spillet Age of Conan. Hadde vel vært litt tøft om de kom der?

 

Personlig har jeg litt lyst til å vist litt frem fra mitt daglig liv som elektriker.

Eks om vi hadde fått noen til å vise frem litt Smart House?

Jeg syns det er dritt tøft med alt man kan f.eks styre med pc, fjernkontroll osv. Lys effekter. Hva med å slå av/på lys, varme osv fra en PDA??

Det er fullt mulig. Viste du det?

Hva om jeg maste litt på noen av de vi kjøper utstyr fra.

 

Bare se på dette.

user posted image

 

En 10'er til de som kan gjette hva dette er.

user posted image

 

Her er mer fansy.

user posted image

 

user posted image

 

 

 

Som sagt Hva Er Din Drøm? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Funcom som reklamerer for AoC! Kunne vinne limited/collectros edition, beta-teste spillet på dems PC'er osv.

- MASSE hardware, og mulighet til å vinne litt^^ Blir jo NM i OC også:p

- Hadde også vært kult med noe sport ting, eks innebandy, binge fotball, 2on2 volleyball på halv-liten bane elns:p Med konkurranse seff

Lenke til kommentar

Og det var mange som lignet på jenter. ^^

Husker jeg lå og halvssov mens jeg så på den fantastiske rompa som stakk ut av dyna, studerte nøye og vel og tenkte mitt. Helt til mennesket våkner og det viser seg å være en 14år gammel Bærumsgutt. :p

Lenke til kommentar
Og det var mange som lignet på jenter. ^^

Husker jeg lå og halvssov mens jeg så på den fantastiske rompa som stakk ut av dyna, studerte nøye og vel og tenkte mitt. Helt til mennesket våkner og det viser seg å være en 14år gammel Bærumsgutt. :p

8575251[/snapback]

 

nedtur. :p men nok offtopic.

 

vil se.. hmm.. kanskje forsvaret vil ha en stand? :p

 

hadde vært fint med funcom, opera og de store program gutta.

Endret av YellowFellow
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
gief Fubar i wet-tshirt plx  :dribble:  :dribble:  :love:

8991592[/snapback]

 

Vel øhhh han har vel noe man øhhh kan kalle pupper?

Men det er ikke helt det jeg så for meg da. :blink:

 

PS. Jeg har notert meg at Fubar sine livaktene skal holde et øye med deg Silo. Tror Fubar sliter nok i dag som det er. :cool:

Lenke til kommentar

Ville vært morsomt hvis dere hadde satt opp en skikkelig gamer-rigg og satt opp et eller annet DX10 spill så vi kunne fått sett hvordan det er, og kanskje prøve litt? Køl på 8800 ultra i sli elns og skaff Apple Cinema HD 30" og vis litt ekte gaming :D Evt film..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...