Johsse Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 (endret) Hei, jeg har et problem med mine ram-brikker som jeg ikke helt forstår. Problemmet er at jeg ikke kan huske hvordan du skulle sette inn dual ram-brikker, altså i hvilke slots og sånt jeg skal sette dem i =S Hovedkortet: Abit Fatal1ty AN9 32x Minnet: Crucial DDR2 BallistiX PC5300 1024MB Spørsmålet mitt er da som følger: =) Channal1 ====================slot1 ====================slot2Channal2 ====================slot1====================slot2Er det første brikke i channal 1 slot 1/2 og andre i channal 2 slot 1/2? Eller er det begge brikkene i samme channal? Endret 28. april 2007 av Johsse
Thorsen Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 C 1 Slot 1 C 2 Slot 1 Er det normale setupet for dual channel Er ikke verre enn å prøve, starte opp bios og se om minnet kjøres på dual chan.
Johsse Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 C 1 Slot 1C 2 Slot 1 Er det normale setupet for dual channel Er ikke verre enn å prøve, starte opp bios og se om minnet kjøres på dual chan. 8491764[/snapback] Kan dette være grunnen til at det kommer feil meldinger opp under win xp oppstart viss det kjøres begge i slot1?
ptta Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Dette var oppe i en annen tråd for ikke lenge siden og man kom til at det varier fra hovedkortet til hovedkort. Man må rett og slett prøve(eller lese i manualen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå