Gå til innhold

Kunne noen etse dette PCB-korte for meg? (Løst...)


Anbefalte innlegg

Som jeg nevnte for en stund tilbake:

Ikke ta gleden på forskudd. Det KAN være noe feil med bestillingen! ...ikke at det er trolig, men ting kan skje...

8505345[/snapback]

Det var kjipt at det ble tull med bestillingen. Det skader ikke å prøve å klage.

 

Jeg kan se om jeg får tid til å etse et kort til deg i neste uke... Jeg har ikke mulighet til å bore hull til deg, men kortet kan jeg lage.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som jeg nevnte for en stund tilbake:
Ikke ta gleden på forskudd. Det KAN være noe feil med bestillingen! ...ikke at det er trolig, men ting kan skje...

8505345[/snapback]

Det var kjipt at det ble tull med bestillingen. Det skader ikke å prøve å klage.

 

Jeg kan se om jeg får tid til å etse et kort til deg i neste uke... Jeg har ikke mulighet til å bore hull til deg, men kortet kan jeg lage.

8794712[/snapback]

 

Hadde jo vært hyggelig om du kunne gjort det :thumbup:

Lenke til kommentar

har bestilt komponenter der før, mange ganger, aldri vært noe krøll.

men tror ikke jeg prøver meg på en runde til med PCB bestilling. (tok over 1 mnd) :(

Har heller ikke betalt noe enda, og ikke tror jeg at jeg kommer til og gjøre det heller...

Endret av just-_-me
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var en "smule" forskjell mellom hva du har bestilt og hva du har fått da! Har du klagd på det? Dette må da være dems sitt ansvar og hvis de har litt yrkesstolthet (?) burde de fikse opp i feilen! Evt. at du får kansellert oppdraget slik at du slipper å betale da du helt klart ikke har mottat det du bestilte.

Ellers opplevde jeg å få 2 kort av et jeg bare bestilte ett av (bestilte 1 kort av en type og 3 av en annen type) riktignok betalte jeg ikke såvidt jeg kan se ekstra for det OG det var riktig kort jeg mottok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...