Gå til innhold

Kabinett fra grunn av.


Anbefalte innlegg

Heisann.

syns det kabinettet jeg har nå er gørr kjedelig og vil ha nytt men kommer ikke over noen som jeg syns er helt sykt konge på nettet og i går kom jeg på en tanke og lage et eget kabinett men så kom jeg jo på at jeg aldri har gjort noe sånt før og at jeg ikke vet hvordan man skal gjøre noe sånt.

Jeg vet ikke hva man trenger, ikke hvordan man skal gjøre det og er heller ikke noe flink så bygge messig på det området der.......

men tenkte på et design som en sånn cola boks som det her

coca-cola.jpg

har noen tanker om det men vil jo høre fra dere da.....

Takker for svar.

Mvh: Mariusberg89

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville tro det beste for en rund kasse ville vEre metall. Du kan jo ta en kikk pA denne Bender modden. Skal vEre en casemod trA om den her pA forumet, men jeg fant den ikke nA.

8494823[/snapback]

 

ja, ville tro det jeg også, men som sagt kan jeg ingenting om dette, aner ikke hvor jeg skal begynne eller avslutte! så trenger all hjelp jeg kan få!!

Mvh: mariusberg89

PS: hvis noen har noen andre og bedre forslag på kabinetter så tar jeg det i mot, vil bare ha noe annet en det jeg har nå!!

Lenke til kommentar
Det går jo ann å få tak i sånnet rundt lite colakjøleskap. Kansje du kunne bygget om ett slikt til kabinett?

 

https://prisguiden.no/product.php?product_id=46264

 

Fant bare av pepsi nå da, men burde være mulig å finne cola også..

8495847[/snapback]

har tenkt på det jeg også men har funnet ut av at det blir alt for lite..........

må ha større!!

8496680[/snapback]

 

ok, skal prøve på nyttt igjenn.

Har litt verktøy men kan jo også skaffe mer!!

er ikke så handy selv men kjenner mange som er det pluss broren min som kan hjelpe meg! så håper og få dette til!!

Lenke til kommentar
Det går jo ann å få tak i sånnet rundt lite colakjøleskap. Kansje du kunne bygget om ett slikt til kabinett?

 

https://prisguiden.no/product.php?product_id=46264

 

Fant bare av pepsi nå da, men burde være mulig å finne cola også..

8495847[/snapback]

har tenkt på det jeg også men har funnet ut av at det blir alt for lite..........

må ha større!!

8496680[/snapback]

 

funker dette eller??

BILDE

Lenke til kommentar

Her har du sånn ca hva du kan forvete deg av størelse på cola boksen din!

ATX standrard så må du nok ha ca 690*396

Micro ATX ca 414*238

Den minste er orginall115*66

Cola.jpg

 

Det blir mange timer med arbeid, og du trenger noen som er sykt gode til lakering vis du skal få den til og se bra ut.

Vi du ikke har noe erfaring fra moding så er det nok best og begynne med noe enklere førstegengen

Lenke til kommentar
Du tenker kanskje på mitt prosjekt Dragonlors?

 

Link her!

8494853[/snapback]

Nei, jeg tror faktisk han tenkte på Bender-modden av Bizardo som han faktisk linket til, Mr. Anki :) Du finner flere av Bizardos flotte prosjekter på hjemmesiden hans.

 

Ellers vil jeg si at det er et ganske ambisiøst prosjekt du har staket ut, mariusberg89, iallfall med tanke på at du aldri har hatt et slikt prosjekt før, og siden du selv sier du ikke er helt praktisk anlagt. Ville iallfall startet på et litt enklere prosjekt med en firkantet kasse. Dersom det går greit og blir mer eller mindre vellykket, kan du stige i gradene :) Det er min anbefaling, iallfall.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...