Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tips til original, personlig gave til en flørt?


Anbefalte innlegg

hei :)

 

har et lite problem her.. er litt på dealern med en jente som nå snart har bursdag, og tenkte derfor å gi henne en liten gave. Tenkte da på en veldig original og personlig ting som ikke koster mye (ikke fordi jeg vil spare penger, men fordi det passer seg best). Noen som har tips til dette? har ikke kjent jenta lenge så trenger derfor å gi noe spesielt føler jeg.. hun blir 20, jeg er 19 btw.

 

håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har quota denne i hytt og gæver, eller hva man sier, i det siste, og den passer her og:

 

IronChef Foicite: well, there's a lot of reasons

IronChef Foicite: i mean, roses only last like a couple weeks

IronChef Foicite: and that's if you leave them in water

IronChef Foicite: and they really only exist to be pretty

IronChef Foicite: so that's like saying

IronChef Foicite: "my love for you is transitory and based solely on your appearance"

IronChef Foicite: but a potato!

IronChef Foicite: potatos last for fucking ever, man

IronChef Foicite: in fact, not only will they not rot, they actually grow shit even if you just leave them in the sack

IronChef Foicite: that part alone makes it a good symbol

IronChef Foicite: but there's more!

IronChef Foicite: there are so many ways to enjoy a potato! you can even make a battery with it!

IronChef Foicite: and that's like saying "i have many ways in which I show my love for you"

IronChef Foicite: and potatos may be ugly, but they're still awesome

IronChef Foicite: so that's like saying "it doesn't matter at all what you look like, I'll still love you"

 

Burde være ganske tydelig hva du burde gi hun. Originalt er det også.

Lenke til kommentar

Har et veldig godt tips, som jeg skal gjøre selv til min utkårede, som jeg endå ikke er sammen med, men som jeg vet er perfekt:

 

Skal lage cd til henne, med masse favorittsanger, satt i fin rekkefølge osv. Inni skal det være bilder, sitater, ting som er spesielt som vi har opplevd sammen, ting jeg alltid kommer til å huske med henne. Kanskje også om dere har noe interne greier som ingen andre forstår, så er jo det litt ekstra sjarmerende.

 

En annen greie jeg vurderer er å gi cden + konsertbilletter + noe gitargreier. Har lagd noen utrolig søte plektere hun kan få. Det er sånn liten hyggelig greie, for jeg veit hun elsker musikken og gitaren og alt det der, og sånne ting viser at du kjenner henne ekstra godt.

 

Disse ideene forutsetter selvfølgelig at du kjenner personen da :)

Lenke til kommentar
.. er da vel ikke så voldsomt originalt når det er noe du har blitt tipset om av noen andre?

8490183[/snapback]

 

Det man ikke vet trenger man heller ikke få vite ;).

 

Er blitt litt vanskeligere å være original med tiden. Det er veldig mye som er blitt brukt, dog, ofte viser det seg jo at klisjeer funker vel så bra.

Lenke til kommentar
Har et veldig godt tips, som jeg skal gjøre selv til min utkårede, som jeg endå ikke er sammen med, men som jeg vet er perfekt:

 

Skal lage cd til henne, med masse favorittsanger, satt i fin rekkefølge osv. Inni skal det være bilder, sitater, ting som er spesielt som vi har opplevd sammen, ting jeg alltid kommer til å huske med henne. Kanskje også om dere har noe interne greier som ingen andre forstår, så er jo det litt ekstra sjarmerende.

 

En annen greie jeg vurderer er å gi cden + konsertbilletter + noe gitargreier. Har lagd noen utrolig søte plektere hun kan få. Det er sånn liten hyggelig greie, for jeg veit hun elsker musikken og gitaren og alt det der, og sånne ting viser at du kjenner henne ekstra godt.

 

Disse ideene forutsetter selvfølgelig at du kjenner personen da :)

8489088[/snapback]

 

Faen så sukkersøtt, kan ikke fore henne med det der!

 

On-Topic:

Ta henne med ut på middag, eller fiks en koselig date ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...