sustain1 Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 (endret) I huset der jeg bor deler jeg internettlinje med tre andre. Dersom en av oss starter et nedlastingsprogram brukes store deler av båndbredden, og selv enkel surfing går tregt for oss andre. Kjent problem! Jeg er ute etter et program hvor man kan angi hvor mye man tillater osx å bruke av linja. Vet jeg hadde noe sånt til pc for noen år siden. Finnes dette til Mac? Endret 27. april 2007 av sustain1
okasin Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Hmm er det ikke mulig å sette dette opp i routeren tro?? hva slags router har du? Programmet du tenker på heter kanskje netlimiter ? det har jeg brukt en del tidligere.. se link : http://www.netlimiter.com/
Heilage Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Dette er programvaredelen for Mac. Netlimiter er en Win32-applikasjon og kan naturlig nok ikke kjøres i OS X uten modifikasjoner.
toretors Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 De fleste p2p-klienter lar deg begrense hastigheten gjennom kontrollpanelet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå