Gå til innhold

Hva er den beste sniper-riflen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tja, liker godt M95 ettersom den kan penetrere "skuddsikre" vinduer som i fly og helikoptre (nei jeg teamkiller ikke for hardware...), mot mot infanterister er L96A1 god å ha.

8716446[/snapback]

Hvor mange ganger har du hatt bruk for den "muligheten"?

Jeg har skutt en person gjennom et vindu i et kjøretøy, det var en ren tilfeldighet nesten, heliet fløy rett mot megå det var "flaks" at jeg hadde spawnet som sniper med *grøss* M95. Skøyt bare på kødd egentlig, men han døde (rumors are true) :wee:

8716740[/snapback]

Jeg har mang engang snipet folk utav HMMWV i fart. Det er skøy når de skriker "cheater " etterpå :p

8719414[/snapback]

Jeg er blitt hekta på M24 etter at jeg så Shooter. Genial film! Satt å tenkte på BF2 under store deler av filmen :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det beste med å være sniper er ikke at jeg er så veldig god. Faktisk så får jeg alltid problemer når "alle" andre spiller som sniperklassen.

Det som er hysterisk morsomt er å drepe den samme "klanprompen" igjen og igjen, og vite at den lille pissungen sikler og griner over tastaturet mens snørrvalpen hamrer på tastaturet og rister i skjermen. Du vet du har gjort det riktig når han kommer for å kun ta *deg*.

Forøvrig så *er* L96a den beste skarpskytterriflen i spillet. Den gjør like mye skade som M95, men er mer nøyaktig og figuren lader fortere.

8707277[/snapback]

Eg er clan spiller, grunnen til at eg "hamra" på tastaturet når eg blir drept av sånne som deg er at dokke brukar unlocks! ta meg med en m24 å eg bryr meg ikkje.

Skrevet
Det beste med å være sniper er ikke at jeg er så veldig god. Faktisk så får jeg alltid problemer når "alle" andre spiller som sniperklassen.

Det som er hysterisk morsomt er å drepe den samme "klanprompen" igjen og igjen, og vite at den lille pissungen sikler og griner over tastaturet mens snørrvalpen hamrer på tastaturet og rister i skjermen. Du vet du har gjort det riktig når han kommer for å kun ta *deg*.

Forøvrig så *er* L96a den beste skarpskytterriflen i spillet. Den gjør like mye skade som M95, men er mer nøyaktig og figuren lader fortere.

8707277[/snapback]

Eg er clan spiller, grunnen til at eg "hamra" på tastaturet når eg blir drept av sånne som deg er at dokke brukar unlocks! ta meg med en m24 å eg bryr meg ikkje.

8732402[/snapback]

Hva er forskjellen om du blir drept med et våpen som er unlcoka eller et som er standard med i spillet?

Begge våpnene er faktisk like mye med i spillet, siden alle har tilgang på dem.

Skrevet

8707277[/snapback]

8732402[/snapback]

Hva er forskjellen om du blir drept med et våpen som er unlcoka eller et som er standard med i spillet?

Begge våpnene er faktisk like mye med i spillet, siden alle har tilgang på dem.

8735671[/snapback]

Gape at dei som har nok penga skal kunne kjøpe seg til en l96a1. tenk kor kjedelig det er for dei som er nye i spelet. å blir drept av folk med unlocks heile tida.

Skrevet
Nærkamp e de no perfekt å legge seg ned.. Om en kjem spurtande åso ser en fyr so slenge en seg ned å før en får treft bakken so e fyren dau;)

8577572[/snapback]

Ehm, nei? Hva om fyren hopper over deg og skyter deg i hode bakfra? Hva om han hopper til siden og du ikke klarer å holde følge?

Det morsomste jeg ser er folk som kaster seg ned i alle situasjoner, har aldri vært så enkelt å ta ut folk som nå :D

8577635[/snapback]

No tenkte ikkje eg på so nært.. om du da ska klare å hoppe over må en stå en meter eller to forran. då e de sjølvsagt ingen vits å legge seg ned.

Skrevet

beste sniper rifla? eg va på en server Infantery only, der gjekk eg med medikit og kasta dissa baggane til folk. (kjeeedeli va det,og litt sure va eg og)

bytta til SVD og skulle spele idiot. rett å slett idiot. taktikken var spring som F.. til fienden og legge seg flate å plaffe ned som det ikkje var en dag i måra. :mad:

fant en fyr, skaut på den skotsikre vesten pga. rekylen kom sikte opp i tryne. blamm! HS :love: . daude va negern(assult e svarte :ph34r: ) . brukte utruli kort tid og 2 skudd.

på den ronda kom eg opp i 60 kills +. uten claymore! med akkuat samme taktikk. eg hamra laus på avtrykkaren kvar gång eg fant nåke fritt vilt å skyte på. :)

SVD er ikkje bra på avstand sånn særlig men mestra man det på medium/kort avstand er den ypperlig!!

men eg har slutta å spele BF seriane. Skadeskytaren har gått av med tidleg pensjon. får vell purple heart medalje da.

Skrevet
Gape at dei som har nok penga skal kunne kjøpe seg til en l96a1. tenk kor kjedelig det er for dei som er nye i spelet. å blir drept av folk med unlocks heile tida.

8736066[/snapback]

Hvis man er ny i spillet blir man drept uansett. Det er svært motiverende med unlocks, det gjør at man spiller mer for å oppnå et mål, nemlig å få flere våpen. Jeg kunne lett drept en fersking med unlock våpen...

Skrevet (endret)

8736066[/snapback]

Hvis man er ny i spillet blir man drept uansett. Det er svært motiverende med unlocks, det gjør at man spiller mer for å oppnå et mål, nemlig å få flere våpen. Jeg kunne lett drept en fersking med unlock våpen...

8762838[/snapback]

Nettopp. Jeg spiller hovedsakelig fordi jeg synes det er gøy, men at man får en liten gulrot for å være "flink" gjør spillet bedre. Det holder meg også fra å "straffe" andre idioter på vegne av andre, f.eks for åpenbar teamkill for "hardware". Det blir bare sure miner av sånt.

Endret av Manuel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...