Gå til innhold

Billig Overklokkings pc ca 5000kr!


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg en overklokkings pc, ca pris blir på rundt 5000NOK...

 

Ser dette. bra ut?

 

Hvis noe bedre til den prisen så tar jeg gjerne imot å se på andre handlevogner.

 

Så en ting til! bør helst være på samme butikk å jeg slipper å betale 1000 kroner ekstra pga frakt osv.

 

EDIT: Har kabinett og skjermkort!

Endret av SirSalemonsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg skal kjøpe meg en overklokkings pc, ca pris blir på rundt 5000NOK...

 

Ser dette. bra ut?

 

Hvis noe bedre til den prisen så tar jeg gjerne imot å se på andre handlevogner.

 

Så en ting til! bør helst være på samme butikk å jeg slipper å betale 1000 kroner ekstra pga frakt osv.

 

EDIT: Har kabinett og skjermkort!

8479210[/snapback]

https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=46203

Jeg ville heller valgt dette oppsettet :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg skal kjøpe meg en overklokkings pc, ca pris blir på rundt 5000NOK...

 

Ser dette. bra ut?

 

Hvis noe bedre til den prisen så tar jeg gjerne imot å se på andre handlevogner.

 

Så en ting til! bør helst være på samme butikk å jeg slipper å betale 1000 kroner ekstra pga frakt osv.

 

EDIT: Har kabinett og skjermkort!

8479210[/snapback]

https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=46203

Jeg ville heller valgt dette oppsettet :thumbup:

8479597[/snapback]

 

Gode greier at du har gitt feil link, OG du har ikke publisert den for andre da ;) Hjelper oss grådig mye

 

EDIT: VIlle gjort som heisann80 sier. Kjøp deg Crucial Ballistix PC 5300 CL3. De er veldig gode.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
eller et sett

Crucial DDR2 BallistiX PC5300 2048MB CL3 til 1120 kr.

Billig er det iallefall, vi får se! skal jo ikke kjøpe før uti juli har sommer jobb intil da.

 

Trenger du eit så rått hovudkort? Er det ikkje betre å betale halve prisen for eit nesten like bra?

Hmm, har lest at P5B serien er meget gode hovedkort til overklokking, og siden det hovedkortet hadde intregrert wifi så fant jeg ut at jeg kansje skal gå for det.

Lenke til kommentar
Spar penger og kjøp WiFi separat. Det er til å grine av. Har det selv.

8481242[/snapback]

 

Har testet ut Asus sin nå,og jeg er meget godt fornøyd med det.Sitter ikke mer enn 8-9 meter unna router,men har samme hastighet som pcen som er kablet til router.

 

Har P5B Deluxe

8488603[/snapback]

Brukte ekstra kort på den andre pc'en min (linksys) hadde 30-40%signal strength nå ligger jeg på 60-80%signal strength.

 

Men tilbake til topic er det INGEN som har noe bedre forslag?

Lenke til kommentar

Ser ut som et fint oppsett ;) Men Crucial Ballistix PC5300 CL3-brikkene klokker endel bedre, ville gjort som christopher909 sier og kjøpt de istedenfor. Enten 1gb eller 2gig settet ettersom hvor mye du vil bruke på minne.

 

P5B Deluxe er dritbra HK, men du trenger det egentlig ikke til å klokke E4400 siden den har 10x multiplier og du trenger bare 400MHz FSB for å klare 4GHz. Jeg ville kanskje valgt et P5B vanilla siden det er endel billigere.

Lenke til kommentar
Ser ut som et fint oppsett ;) Men Crucial Ballistix PC5300 CL3-brikkene klokker endel bedre, ville gjort som christopher909 sier og kjøpt de istedenfor. Enten 1gb eller 2gig settet ettersom hvor mye du vil bruke på minne.

 

P5B Deluxe er dritbra HK, men du trenger det egentlig ikke til å klokke E4400 siden den har 10x multiplier og du trenger bare 400MHz FSB for å klare 4GHz. Jeg ville kanskje valgt et P5B vanilla siden det er endel billigere.

8497953[/snapback]

Takker for svar :) skal vente en liten stund til før jeg slår til... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...