Gå til innhold

Avstemning: AMD eller Intel


Ullsokk

AMD eller Intel  

  1. 1. AMD eller Intel

    • AMD
      19
    • Intel
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ulsokken ja..

 

 

[18:46] ••• ···································

[18:46] ·· QuickInfo for Ullsokk in #hw.no

[18:46] ·· Status: Voiced +, +v

[18:46] ·· Address: [email protected]

[18:46] ·· ComChans: #hw.no

[18:46] ·· Idle: 12mins 32secs

[18:46] ••• ···································

 

DU kunne ha sagt det med en gang. (Vi burde vell egentlig ha brukt PM ,men det er litt sent og tenke over nå)

Lenke til kommentar

Går fint hvis vi poster i søppel ,men såvidt jeg vet så er ikke dette søppel og jeg begynner nesten og frykte en moderator.. Skal ikke si hvem jeg frykter mest ,men jeg frykter definitivt Allyse minst. (Snakker med han når jeg gidder) Er ikke så enkelt og finne noe og snakke om heletiden.

Lenke til kommentar
Ikke plag oss med slike avstemmninger :)  De har vært oppe endel ganger før.

 

Men lasse da, Om du ikke liker dette da bør du heller ikke poste et svar heller. Ikke sant? Pokker så mangen poster eg kunne svart i om eg skulle ha gjort som du gjorde akkurat nå? Tok du ann? :D 8)

 

Blir bare så frustrert :)

 

BTW, det er jævlig rart at du ikke har postet i de trådene - men du trenger det vel ikke? :lol:

Lenke til kommentar
Ikke plag oss med slike avstemmninger :)  De har vært oppe endel ganger før.

 

Men lasse da, Om du ikke liker dette da bør du heller ikke poste et svar heller. Ikke sant? Pokker så mangen poster eg kunne svart i om eg skulle ha gjort som du gjorde akkurat nå? Tok du ann? :D 8)

 

Blir bare så frustrert :)

 

BTW, det er sinnsvakt rart at du ikke har postet i de trådene - men du trenger det vel ikke? :lol:

Eg kan ikke kommenter alt eg ikke liker lasse. Da ville eg ikke hatt noe annet å gjøre om eg skulle kritisert alle som eg mener er nødvendig. Ser at noen gjør det av og til, De gjør eg og?

Lenke til kommentar

sukk.. enda en slik post ja... er som homser og heterofile står og skriker om gutterumpe eller jente... jaja.. dere skjønner... det kan ikke sammenlignes! det folk liker.. ja det liker folk! det er no min mening..

 

 

p.s. jeg skal ikke si hvem homsene i denne sammenhengen er, men jeg har p4 selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...