Gå til innhold

Ripping med et download manager program.


WLAN

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å forbedre telefonkatalogen min som innholder svimlende 340.000 unike firmanavn, før den lanseres etter nyttår. Men, for at forbedringen skal skjer fort, må jeg rippe alle internettsider til en kjent utenlandsk telefon katalogenak, for deretter å kjøre et skript igjennom alle internettsidene for modifisering av en del source codes. Så fremt dette blir gjort godt nok, vil det ikke oppdages at de samme informasjonene jeg benytter har blitt kopiert av dem. I Norge har vi f.eks. rosasider.no, gulesider.no, bizkit.no og internettkatalogen.no, og det kan godt hende at en av dem kanskje har benyttet informasjoner som er å finne på motaktørenes internettsider. Ved litt modifisering, forandre layout,design helt, forkorte source codene, plassere informasjonene i en helt annen rekkefølge enn den opprinnelige, kan man selvsagt ikke bli beskyldt for å ha stjålet andres source codes. Man kan like godt benytte spidere på internett til å ekstrakte names, tlf. nr, fax.nr, bosteder og mye mer, ved hjelp av software programmer, eller kanskje man har benyttet brreg.no cd-rom som koster et par tusen kroner.

 

Men, la oss snakke om selve problematikken jeg ønsker besvart:.

 

Vil den utenlandske online telefonkatalog aktøren registrere at jeg fra hostname osv, har benyttet en download manager til ripping av alle deres internettsider?

 

Kom gjerne med grundige velreflekterte tilbakesvar; det er fullt lovlig det! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...