Gå til innhold

Hvor får man den desidert BILLIGSTE Dremel'n?


Anbefalte innlegg

Som tema'et mitt sier, lurer jeg på hvor man får tak i den desidert billigste og beste dremel pakka for casemodding.

 

Noen som vet dette? Strekker meg helt ut til svinesund p.g.a. enkelte turer dit :p

 

Kanskje i england også hvis noen vet om. Finnes ikke noe bra prisguide på tools, derfor spør jeg her.

 

Takk,

 

SineTwo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker det ville ha vært fett å kjøpe den orginale - har alltid hatt erfaringen med at selvom kopier er gode, er det ingenting som slår den orginale, og sitte igjen med finger'n i rompa og et utstyr som koster 500kr som må kastes er litt kjipt. Kjøper heller dremel for full pris da...

 

Men er det noe særlig stor forskjell på de forskjellige dremel typene som finnes? Eller er det egentlig samma hvilken jeg skal kjøpe? (Skal skjære gjennom alt mulig :p )

Lenke til kommentar

Skal sikkert kjøpe på jernia den tredje juledagen, men er usikker på hvilken jeg bør kjøpe...

 

Er vel valget mellom disse. Er det virkelig nødvendig å punge ut med ekstra lappene for de? Følger det med noe særlig mer? Og er det i det heletatt verdt det?

 

http://www.jernia.no/Jerniaweb/internettje.../pages/34652917

til 898,-

 

-ELLER-

 

http://www.jernia.no/Jerniaweb/internettje.../pages/34652933

til 898,- (men stoler ikke helt på oppladbare enheter)

 

-ELLER-

 

http://www.jernia.no/Jerniaweb/internettje.../pages/34652958

til 499,- (føler det med ekstremt lite på denne?)

 

-OG-

 

Har desverre ikke link, men jernia Stensbak avorterer for en dremel drill lik den første, for 699,- inkl. overfeste stativ verdt 499,- (er overfeste stativ verdt det?)

 

Siste spørsmål: Hva med ekstra utstyr? Skal bruke det for det meste for casemodding og lurer på om jeg må kjøpe mye ekstra skiver eller ikke...

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

jeg har også vært på jakt etter en billig dremel. Den fant jeg på Europris i steinkjer under navnet "multiverktøy". Den kom i en koffert og hadde ca 40 verktøy. Prisen var 298 kroner..

 

Har brukt den en del nå og er positivt overrasket. Den har variabel rpm, 8k til ca 32k tror jeg. Det medfølgende verktøyet er litt slabert, noen dårlige kutteskiver osv osv men d holdt til å begynne med.. Senere vil man jo uannsett kjøpe andre og bedre skiver..

 

Jeg er fornøyd og kan faktisk anbefale denne "dremelen".. selv om den var svinebillig.. Jeg var heldig og fikk kjøpt den siste, tror de gikk som hakka møkk der på Europris..

Lenke til kommentar

mja, den saken jeg kjøpte har funket helt ypperlig så langt.. tuppene og de greiene som fulgte med duger til å begynne med, og du kjøper uansett originalt dremel-tilbehør (kutteskiver, etc..) etterpå.

 

min går vel opp til noenog30k rpm eller så.

 

men, jeg skjønner også poenget med å kjøpe skikkelig kvalitet til å begynne med.. har du tenkt å bruke den mye, så er det ikke så kult at den ramler fra hverandre en dag. :)

Lenke til kommentar

Thanks,

 

Tipper jeg kjøper dremel multi pro til 898... Kanskje jeg finner den for rundt 800 så blir det vel verdt penga litt mer :p

 

Hørte obs kjørte bra kampanje pris på den en stund siden, kanskje de fremdeles selger den billig. Grunnen til at jeg velger multi pro er vel p.g.a. kraften. Har et stål kabinett jeg vil modde dritten ut av (just for fun) og vil gjerne ha en dremel som ikke sliter med stål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...