Moal Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Før i tiden eller enda, når man kjøpte HALF-LIFE fikk man med 1.6 også. Får man det nå også?
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Alt for å ikke kjøpe CS. www.steampowered.com :]
Lapp1 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 (endret) Har du coveret står det sikkert bakpå, men ihvertfall jeg registrerte en HL kode for ikke lenge siden på steam, og jeg fikk med CS 1.6. Vet ikke om det har blitt forandra de siste ukene(?). Men tror det skal gå, er du usikker og skal kjøpe ville jeg gått for CS 1.6, spillet, ikke HL liksom EDIT : Så nå at det sto "kjøp av HL på steam" . Men på steam tror jeg du må kjøpe CS, ikke HL. Endret 25. april 2007 av golemm
Moal Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 (endret) Vil ha half-life også siden jeg kan spille alle moddene, noen er jo helt sinnsyk gode. Men lurte på om det var noe forskjell fra eller til om du kjøpte half-life gjennom steam eller i butikken? For det står ingenting om at du får 1.6 med på steam, noe som steam-folka BØR avklare for oss som er vant med at vi får det. EDIT: skjønte ikke helt va du mente sipi... EDIT2: ser her på en link fra steam forumet at man må kjøpe 2 forskjellige pakker for å få begge, half-life 1 anthology og Counter-strike 1 anthology... Sykt det er latterlig, trudde half-life og CS var av samme kullet. Steam er noen grådige idioter og har bare skapt problemer for folk siden de kom! Gi oss tilbake 1.5... Nei, den her dagen ble ikke akkurat bedre............ BAH! Endret 25. april 2007 av Moal
Moal Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Har du coveret står det sikkert bakpå, men ihvertfall jeg registrerte en HL kode for ikke lenge siden på steam, og jeg fikk med CS 1.6. 8472304[/snapback] <--- var det en slik du kjøpte? Og fikk du med day of defeat? Har en slik utgave hjemme, men noen idioter av venner jeg har klarte å cheate på den så jeg må bare vite hva jeg skal be dem kjøpe for meg.
Lapp1 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Har du coveret står det sikkert bakpå, men ihvertfall jeg registrerte en HL kode for ikke lenge siden på steam, og jeg fikk med CS 1.6. 8472304[/snapback] <--- var det en slik du kjøpte? Og fikk du med day of defeat? Har en slik utgave hjemme, men noen idioter av venner jeg har klarte å cheate på den så jeg må bare vite hva jeg skal be dem kjøpe for meg. 8472668[/snapback] Husker ikke helt om DoD, men CS var hvertfall med da jeg kjøpte det Ja, det var en sånn forresten
Moal Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 8472668[/snapback] Husker ikke helt om DoD, men CS var hvertfall med da jeg kjøpte det Ja, det var en sånn forresten 8472733[/snapback] Hvor kjøpte du den?
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg vil faktisk anbefale deg å kjøpe DoD:Source - få som spiller 1.3.
H80 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Steam er noen grådige idioter og har bare skapt problemer for folk siden de kom! 8472395[/snapback] Må si at jeg reagerer på denne unyanserte utskjellingen av det som virker som et godt initiativ. Jeg har kjøpt mange spill gjennom Steam og må si meg strålende fornøyd. For det første har ikke Steam skapt et eneste problem i løpet av de drøyt to årene jeg har brukt det. For det andre er spillene billige. For det tredje liker jeg denne måten å gjøre forretninger med spillutviklerne på. Det blir mindre penger til distribusjon og mer igjen til de som lager spillene. Steam er også overlegent det meste når det gjelder oppdateringer og patcher. Dessuten er det mye mindre styr når man skal reinstallere eller flytte spillene, du slipper å leke discjockey (forutsatt en respektabel internettlinje).
Moal Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Steam er noen grådige idioter og har bare skapt problemer for folk siden de kom! 8472395[/snapback] Må si at jeg reagerer på denne unyanserte utskjellingen av det som virker som et godt initiativ. Jeg har kjøpt mange spill gjennom Steam og må si meg strålende fornøyd. For det første har ikke Steam skapt et eneste problem i løpet av de drøyt to årene jeg har brukt det. For det andre er spillene billige. For det tredje liker jeg denne måten å gjøre forretninger med spillutviklerne på. Det blir mindre penger til distribusjon og mer igjen til de som lager spillene. Steam er også overlegent det meste når det gjelder oppdateringer og patcher. Dessuten er det mye mindre styr når man skal reinstallere eller flytte spillene, du slipper å leke discjockey (forutsatt en respektabel internettlinje). 8472831[/snapback] Si det til alle som faktisk har problemer.. Uansett du er på langt vei ut av topic nå.
Ståle Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 CS er en mod til HL. CS bruker samme key som HL gjor.
Moal Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 CS er en mod til HL. CS bruker samme key som HL gjor. 8472983[/snapback] Med andre ord, jeg kan kjøpe HALF-LIFE gjennom steam og spille 1.6?
H80 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Si det til alle som faktisk har problemer.. Uansett du er på langt vei ut av topic nå. 8472921[/snapback] Nå er dette din tråd, og det var du som la opp til posten min ved å komme med det unyanserte utsagnet om at Steam ikke har ført til noe godt for noen. Hvis du har lyst til å holde tråden on topic, skal det ikke stå på meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå