Gå til innhold

Dell E207WFP på tilbud - bra skjerm?


Anbefalte innlegg

Så at Dell kjører tilbud på deres E207WFP skjerm. Er det noen her som har den som kan gå god for at den er bra?

 

Dell kjører 25% rabatt på denne skjermen og Linux1/i1 har en voucherkode som gir ytterligere 5% rabatt + evt. bonuspoeng hvis du handler fra Bonus1. Da ender prisen på 2385 kr for skjermen, inkl mva. Er ikke det en veldig grei pris for en 20" LCD skjerm?

 

Hvis det er noen her som har den, fungerer den bra til spilling? Er 5ms godt nok til action spill - og for de av dere som har en PS3, kan man koble denne skjermen til PS3? (Ja - jeg skal kjøpe en veeeldig snart)

 

E207WFP

http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=78645

 

# Monitor Size and Type : 20.1 inch Widescreen Flat Panel Monitor

# Resolution : 1680 x 1050 Pixels

# Response time / Brightness / Contrast Ratio : 5ms / 300 cd/m² / 800:1

# Dimensions (WxDxH) : With Stand: 471mm x 146mm x 381mm

# Weight : 4.8 Kg

# Features : 100mm VESA® Mounting, Antiglare with Hard-coating 3H

# Port(s) Total ( Free ) / Connector Type : Analog (15-pin D-Sub) / Digital (DVI-D) with HDCP, Security Port Slot

# Dot Pitch : 0.258 mm (Pixel Pitch)

# Compatibility : PC

# Warranty : 3-Year

Endret av kristoffer99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer litt på det samme som deg. Skal også ha meg ny skjerm nå og har lest i gjennom lcd giuden og lest testen av E207WFP. Guiden var riktignok litt gammel, men de sa at alt under 12ms skulle vere mer en godt nok. I teste skrev de at det var litt etterslep men ikke noe man kunne klage over. Den fungerte bra til spill med andre ord.

 

jeg tror også den er veldig bra i forhold til prisen som er nå. Men lurer litt på om det finnes andre skjermer som kan konkurer til samme pris?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bestilte skjermen fra Dell.. fikk den tidlig her i uka.

 

Kan ikke si meg noe annet enn veldig veldig fornøyd. Skjermen er en drøm å bruke synes nå jeg. Så det var en del her som var kritiske til den skjermen, men jeg er veldig fornøyd. Synes også prisen med rabatt og bonuspoeng var veldig hyggelig.

 

Største minus jeg ser så langt er de noe manglende justeringsmulighetene med skjermen. Fikk også en død pixel, men den maserte jeg vekk. Tror dere den kan komme tilbake?

Lenke til kommentar
Jeg bestilte skjermen fra Dell.. fikk den tidlig her i uka.

 

Kan ikke si meg noe annet enn veldig veldig fornøyd. Skjermen er en drøm å bruke synes nå jeg. Så det var en del her som var kritiske til den skjermen, men jeg er veldig fornøyd. Synes også prisen med rabatt og bonuspoeng var veldig hyggelig.

8588854[/snapback]

2385 kr... greit nok, men du kunne fått like god skjerm til noe lavere pris, eller bedre til omtrent samme pris.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...