Gå til innhold

Project Angel - Kvin og Mas her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil bli bedre...

Sitter her nå og klør i fingra, men jeg får gjort fint lite så lenge plexi'en ikke kommer. Which brings me onto: Hvor lang tid går det an å bruke på å kutte opp 6 plater med plexi? Jeg hadde fint gjort det selv i løpet av 1 time max, og allikevel har Skedsmo Glass da klart å bruke 5 dager, og fortsatt ingenting...

Jeg bestilte de ferdig oppskjært fordi jeg ikke har plass til en 2x1m svær plexibit i bilen min, liten som den er, og regna vel egentlig med å få de innen 1-2 dager max. Skal ALDRI bruke Skedsmo Glass igjen for å si det sånn.

Den andre glassmestern her hadde fiksa det på dagen, men da fikk jeg ikke avbestilt ordren hos Skedsmo Glass... Er småsnurt over tidsbruk her atm :/

Ble bra det der :)

Hvor mye ga du for platene?

8539525[/snapback]

HEHE nah you då wånna nåww... Altfor mye gitt, 5mm tykt akryl er dyrt, og som sagt i loggen så var ikke leverandøren min den billigste heller. Konkurrenten tok 250,- pr plate fikk jeg fortalt. 5x50x50cm plater.

Snakker vi fluoriserende ACRYL?  :dribble:

Nope, det er helt vanlig gjennomsiktig plexi. Bare beskyttelsesfilmen som er i den fargen :)

Snakker vi fluoriserende ACRYL?  :dribble:

Nope, det er helt vanlig gjennomsiktig plexi. Bare beskyttelsesfilmen som er i den fargen :)

8540898[/snapback]

Faen ta da, ja når jeg tenker meg om så har jeg vært borti det samme^^

8541528[/snapback]

Hehe, for å være helt ærlig, så syns jeg det er få mods hvor fluoriserende akryl blir brukt riktig. Men i denna modden er det kun klar akryl som brukes, og det vil bli fett når beskyttelsesfilmen går av :!:

Ny update ute btw! Rammeverket er gjort!

Dette ser stilig ut, selv om jeg ikke helt har skjønt hvordan dette skal bli seende ut :) Originalt er det nå iallfall. Hva kan vi glede oss til i neste update?

ENDRET: Du skriver morsomt! Likte drillpikeopptredenen din. :!:

Goscinny ;)

8541956[/snapback]

Takk Goscinny! Jeg skjønte fort når jeg begynte å tegne opp skisser at for en del ville det bli vanskelig å skjønne hvordan det skal se ut, mest fordi det er så sabla vanskelig for meg å forklare/tegne opp :p Men Nitrob har nå lagd en ganske godt forklarende Sketch-Up skisse som ligger i loggen.

Jeg velger å være forsiktig med å love ting til oppdateringer som kommer, da det har vist seg veldig vanskelig å gjøre akkurat den ene tingen man har sagt man skal gjøre, når tiden kommer. Jeg liker å gjøre det jeg føler er viktigst der og da, også kommer oppdateringene deretter. Det jeg kan si er at kutting i frontplata er nært forestående, forhåpentligvis får jeg kutta litt idag.

(Det lokale jentekorpset skjønte ikke helt hvorfor jeg kom på øvelse med drillen i hånda ;) )

meget bra :thumbup:

likte frontplata, tøff engel ;)

kunne vel ikke tenke deg å selle?

mvh 2badle (toball) :w00t:

8551111[/snapback]

Hehe vel, kabinettet er jo ikke ferdig, og det er liten vits å selge et prosjekt i løs vekt :p Men av prinsipp pleier jeg ikke å selge case-mods'a mine, fordi de er mine, laget av mine egne hender, om du skjønner. Så sjansen for at det skjer er nok ganske liten :)

meget bra :thumbup:

likte frontplata, tøff engel ;)

kunne vel ikke tenke deg å selle?

mvh 2badle (toball) :w00t:

8551111[/snapback]

Hehe vel, kabinettet er jo ikke ferdig, og det er liten vits å selge et prosjekt i løs vekt :p Men av prinsipp pleier jeg ikke å selge case-mods'a mine, fordi de er mine, laget av mine egne hender, om du skjønner. Så sjansen for at det skjer er nok ganske liten :)

8551136[/snapback]

hehe.. d var vel ventet... men griner ikke av den grunn :cry:

++ for raskeste svar siden kong olav :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...