navara Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Hei. Jeg har lastet ned demoen av Virtual Sailor, men de 5minuttene man får prøvd er ikke nok til at jeg får gjort meg opp en mening om det er verdt å kjøpe eller ikke. Så det jeg lurer på er om det på noen måte går ann å få vekk den "test-tiden" på rundt 5min så jeg får prøvd det over litt lengre tid? På forhånd takk for alle svar Mvh Håvard
KristianF Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Da må du nok kjøpe spillet. Andre metoder vil nok desverre være ulovlige.
navara Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 På demoen jeg har er det kun ett fåtall båter og oppdrag. Er det fortsatt like "ulovlig" å forlenge prøve-tiden hvis det er mulig? Det er jo rett og slett latterlig å sette tiden til rundt 5min. Får knapt nok pløyet seg gjennom menyen og starta spillet før tiden er ute.. Så hvis det er mulig, og det er lov til å gi råd ang dette her på forumet så er jeg takknemlig. Da må du nok kjøpe spillet.Andre metoder vil nok desverre være ulovlige. 8465380[/snapback]
NothgaliC Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Nei, det er _ikke_ mulig. Det er aldri mulig i noen spill å utlenge prøvetiden med mindre du laster ned andre demoer av spillet, spiller på nytt eller kjøper spillet. Resten av metodene er ulovlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå